Ja, mevrouw.
U leest om dit moment het verhaal Ja, mevrouw gepost door Ina Van Gisep. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ina Van Gisep
Gepost op: 2010-3-24
Verhaal:
Ja, mevrouw
Nu was ze echt boos. “Ik had het nog zo gezegd”, zei ze en ze gaf hem een klap tegen de schouder. Harder dan ze gewild had en ze schrok er zelf een beetje van.
“Ik weet het, het spijt me”, antwoordde hij. “Ik zal het dadelijk doen, mevrouw.” Hoewel de mevrouw er aan toegevoegd leek om haar wat milder te stemmen, klonk het oprecht onderdanig. Het stemde haar niet milder en ze beet hem toe dat het nu toch te laat was en de zaak waarschijnlijk toch verloren was.
“Toch zal ik mijn uiterste best doen om het nog in orde te krijgen” zei hij. “Ik wil er alles voor doen om het goed te maken, …mevrouw.” De korte pauze voor het “mevrouw” gaf haar een onbestemd gevoel, maar ze werd er niet minder boos om. “Er is niks dat dit kan goedmaken, je bent een lul!” beet ze met de nadruk op het laatste woord. Ze voelde dat ze iets bloosde en kon niet uitmaken of het haar boosheid was of het feit dat ze “lul” tegen hem gezegd had, wat ze voordien nog nooit had gedaan.
“U hebt gelijk, maar toch wil ik alles doen om het bij u weer goed te maken.”
Ze merkte op dat hij haar met “u” aanduidde en het onbestemde gevoel van voorheen werd sterker. Hij had haar nog nooit zo formeel en onderdanig aangesproken en het verwarde haar. Ze kreeg een gevoel dat het midden hield tussen medelijden en leedvermaak. Het amuseerde haar wel dat hij zo beleefd, zo toegeeflijk was. Ze besloot er een schepje bovenop te doen.
“Dat zal je dan flink tegenvallen, want ik ben niet van plan om hier licht overheen te gaan!” Ze zei het luider dan nodig en gaf hem weer een klap op de rug, ook harder dan nodig. “Zegt u maar wat ik moet doen, …mevrouw.” Hij prevelde het haast. Ze wist zich maar moeilijk een houding te geven, want weer dat “mevrouw”, weer dat “u”. Ze liep rood aan en kreeg het er zelfs warm van. Haar boosheid was vervangen door een vreemdsoortige nieuwsgierigheid naar het waarom van zijn ongewoon nederig gedrag. Ze kreeg er een droge mond van. Met moeite kon ze slikken voor ze antwoordde: “Alles! Alles wat ik je de volgende week opdraag, zal je moeten doen. Onmiddellijk en zonder commentaar”. Wat had ze nu gezegd? Waar kwam dat vandaan? En waarom die sterke nadruk op “alles”? Vuurrood en zwaar ademend stond ze te overdenken waar dit naartoe ging. Ze vreesde dat het nu zou omkeren en dat hij ook zou beginnen schreeuwen. Maar hij schreeuwde niet, maar stamelde: “OK”. “OK, wie?” blafte ze hem toe. Hè? Had zij dit gezegd? Ze begreep niet wat haar overkwam, ze was zichzelf niet. Of was ze misschien juist wel zichzelf? Zijn “OK, mevrouw.” gaf de klik, die haar deed begrijpen wat er aan de hand was. Op slag kreeg het onbestemde gevoel een betekenis.
“Goed, zo. Waar zullen we mee beginnen?” Toen ze het uitsprak leek haar stem kalmer geworden, maar de zweetdruppel tussen haar borsten en haar zware ademen verrieden het tegendeel.”Je kleding, die past niet bij een dienaar. Ga je omkleden! Ik wil dat je alleen je witte short en een wit T-shirt aandoet en dan kom je terug beneden en snel een beetje!”
Hij rende weg om zich om te kleden. Dat gaf haar tijd om na te denken. Ze voelde de gloed die bezit van haar had genomen, waardoor ze het zo warm gekregen had. Ze besloot haar pull uit te trekken. Toen ze hem uit had, was de koelte aangenaam en ze deed een extra knoopje van haar witte bloes los voor wat extra lucht. De snelheid waarmee hij terug gekeerd was had haar verrast. “Ruim almaar mijn trui op” verzon ze ter plaatse.
Terwijl hij geduldig haar trui begon te vouwen, bekeek ze hem aandachtig. Hij had haar order opgevolgd en had een hagelwit T-shirt en zijn witte nylon bermuda aangetrokken. Toch niet helemaal, zo vond ze plots:” Ik had gezegd; alleen short en T-shirt. Je hebt je schoenen nog aan. Uit er mee! En de volgende keer wordt je gestraft als je niet precies doet wat ik je vraag, begrepen?” Terwijl hij zijn schoenen uitdeed, nam de verwarring weer even bezit van haar. Hoe kwam ze toch op deze dingen? En waarom kreeg ze steeds meer zin om erin verder te gaan? Ze realiseerde zich ook dat ze nu echt opgewonden werd van de macht die ze over hem scheen te hebben. Ze voelde de opwinding toenemen, met elke “Ja,mevrouw” die hij als antwoord gaf.
Met een schok kwam ze tot het besef dat hij hier op aangestuurd had, dat hij het uitgelokt had, met zijn “u” en “mevrouw”. Hij was degene die de dans hier geleid had. “Dat gaan we nu wel even omdraaien”, dacht ze, “nu neem ik de leiding over”. En een heimelijk lachje verscheen op haar lippen.
Hij was klaar met de pull en stond te wachten zonder iets te zeggen. Ze bekeek hem aandachtig van kop tot teen en zag de aftekening van zijn boxer door het witte nylon schijnen. “Ik geef je nog één kans” zei ze,”Ik had gezegd alleen je witte short en een wit T-shirt! Een straf verzin ik nog wel. Vooruit!”
Hij leek niet te begrijpen wat ze bedoelde, maar verdween niettemin uit de kamer met de pull onder zijn arm.
Haar hart ging tekeer als gek. Ze vroeg zich af of hij wel begrepen had wat ze bedoelde. Welke straf moest ze hem geven? Zou hij willen meegaan, nu zij de leiding had genomen? Hoewel ze zich bij dit alles wat geneerde, kon ze er niet aan voorbij dat het ontzettend spannend was en dat tal van fysieke reacties duidelijk van opwinding getuigden.
Daar kwam hij terug. Ze deed alsof ze niet keek, maar ze had bemerkt dat de aftekening van de boxer niet meer te zien was, dus hij had begrepen wat ze bedoeld had. “Alles netjes opgeruimd? Je weet dat ik het graag netjes heb!” “Ja, mevrouw!” antwoordde hij. “Douche schoongemaakt?” Hij bloosde een beetje en slikte zijn droge mond weg voor hij “Nee, mevrouw” kon zeggen. “Nu direct aan beginnen! En ik ga mee om te zien of je het wel goed doet!”. “Ja, mevrouw” was het antwoord.
Ze liep achter hem de trap op en had nu een duidelijk zicht op zijn kont, die erg makkelijk door het nylon schemerde. “Als dienaar, hoor je achter me te lopen” zei ze, en liep hem gelijk voorbij. Ze was zich nu zeer bewust van zijn gezicht op enkele centimeters van haar achterste en het wondt haar zodanig op dat ze voelde dat haar broekje vochtig werd. Om het effect te vergroten, bukte ze om een denkbeeldig vuiltje op te rapen, waarbij hij zijn neus tegen haar kont stootte, precies tussen haar billen. Het bracht een klein schokje teweeg in haar onderbuik en meer vocht hoopte zich op in het kruis van haar slip.
Hij stapte in de douche om deze te beginnen schoonmaken. Hij was nog maar net bezig toen ze achter hem langs de koudwaterkraan vol opendraaide en hem naar adem deed snakken. “Zo, dan wordt het tenminste goed gespoeld”verklaarde ze haar handeling. Hij wilde de kraan terug dicht draaien maar werd met een scherp “Héla” tot andere gedachten gebracht. Ze bekeek het tafereel en merkte tot haar genoegen dat zijn witte bermuda volledig transparant werd van het water. Zij zag duidelijk zijn geslachtsdelen en billen door de stof heen schijnen. Ze had zelf een guts water over haar bloes gekregen en ook die was doorschijnend geworden. De tepel van haar linkerborst stak tegen haar BH maar ze wist niet of het van opwinding was of van het koude water. Hij keek haar bedremmeld aan en ze zag dat zij halve erectie aan het verdwijnen was van de koude. De reikte weer achter hem langs om de kraan dicht te draaien, ditmaal er goed voor zorgend dat nu haar rechterborst nat werd.
“Zie je nu wat je gedaan hebt” schreeuwde ze “ nu moet ik mijn bh uitdoen anders verlebbert het kant helemaal” en met een handige reeks bewegingen ontdeed ze zich van haar BH zonder haar bloes uit te doen. Het miste zijn effect niet. Hij staarde naar haar borsten, waarvan de tepels tegen de volledig doorzichtige, natte bloes staken, nu duidelijk stijf van opwinding en veel minder van de kou. Ze zag door zijn broek zijn erectie terugkomen en sterker dan voorheen.
“In plaats van naar mijn tieten te gapen, kun je beter voort werken” snauwde ze hem toe, maar eigenlijk werd ze flink geil van zijn blikken.
“Wat zou jij er van denken als ik jouw dienares was en ik zou zo naar jouw lul zitten kijken?” Het gebruik van de woorden tieten en lul zweepte haar nu zo op dat de remming volledig wegviel en zij vanaf nu zich volledig overgaf aan het sexuele spel.
“Straks ga je nog naar mijn kut willen kijken ook,” zei ze schor.
“Ja, mevrouw” antwoordde hij schalks.
“En hoe denk je dat te doen?” vroeg ze.”Je denkt toch niet dat ik zo maar mijn rok op ga tillen om je mijn kut te laten zien” Bij elke “kut” werd ze geiler en ze ging nu echt helemaal los. “Je zal er moeite voor moeten doen” je zal er voor moeten kruipen, op je buik!” Hij voegde de daad bij het woord en kroop op zijn buik over de douche vloer tot voor haar voeten en keek op. “ Wel, zie je wat? Zie je mijn kut al?” “Nee, mevrouw” was het antwoord. “Op je rug” beval ze. Hij ging op zijn rug liggen. Zij hurkte plots boven hem terwijl ze haar rok optrok. “En nu?” vroeg ze hijgend. “Een beetje, mevrouw” zei hij en keek recht tegen haar volledig kanten broekje aan. Hij zag de geschoren schaamlippen en venusheuvel door het kant heen en een vochtige vlek in het kruis. Zijn neus was op vijf centimeter van haar kruis verwijderd en hij kon haar geile vocht ruiken. Hij huiverde even van het koude douchewater, en dat bracht haar op een idee.
“Koude douche, hè” zei ze.
“Ja, mevrouw.”
“Dit zal je opwarmen.”
Hij zag dat het broekje langzaam natter werd en voor hij besefte wat er gebeurde liep de warme urine over zijn gezicht. In een reactie wou hij wegtrekken, maar ze siste: ”Blijven liggen, ik pis je helemaal onder. Doe je mond open, want ik wil in je mond pissen!” Als hij nu mee bleef doen, was het duidelijk dat hij dit gewild had, gedomineerd worden door een geile vrouw. Hij opende zijn mond en de urine liep langs zijn kin en lippen naar binnen.
“Oh, wat pis ik heerlijk in je bek” kreunde ze. Ze trok plots met een ruk het kruis van haar slip opzij en zei:” Lik mijn kut terwijl ik pis. Likken tot alles op is” en ze zakte nog wat verder door haar knieën. Hij begon te likken en slikken tegelijk en probeerde de stroom bij te houden. Ze scheurde nu haar slip helemaal kapot en voegde eraan toe:” De pis loopt in mijn gat. Ook mijn gat likken, alles !”
Hij gehoorzaamde en likte haar anus en schaamlippen en proefde de langzaam zachter stromende urine.
Zij had inmiddels bemerkt dat in zijn doorweekte short een flinke erectie ontstaan was. “Dat vind je wel lekker, hè. Mijn lekkere reet en mijn geile, kale kut likken. Ik zie het. Ik zie dat je een dikke stijve lul gekregen hebt”. Haar stem sloeg over van opwinding. Ze vond het allemaal een beetje vreemd, haar gedrag en haar woordgebruik, maar de schuttingtaal maakte haar alleen maar heter. Ze voelde een beetje spijt dat ze dit al niet jaren vroeger ontdekt had bij haarzelf. Of misschien was de gêne vroeger sterker dat de opwinding. Nu ze het ontdekt had, zou ze er mee doorgaan , want het gevoel dat ze er van kreeg was te lekker om niet verder te gaan. En ze voegde het woord bij de geachte: “Wel? Vind je het lekker? Lik je graag aan mijn kont en mijn kutlippen? Vind je mijn pis niet heerlijk?” Hij wist er een gesmoord “Ja, mevrouw” uit te brengen, terwijl hij proefde dat de urinesmaak stilaan veranderde in de smaak van haar geile sap. Zij wiegde boven zijn tong naar voor en achter, zodat hij overal bij kon. Zij sidderde toen ze de zachte rand van zijn tong over haar aarsring voelde glibberen en trok haar billen van elkaar om hem er nog beter bij te laten kunnen. Ze bewoog haar lichaam naar achter en zijn tong schoof door haar bilnaad tussen haar schaamlippen. Ze brabbelde onsamenhangende geile woorden om zichzelf nog meer op te hitsen:”Lik mijn gat. Lekker … kut. Kutsap lebberen. Tong…diep” En bij het laatste woord schoof ze 2 vingeren langs zijn likkende tong diep in haar kletsnatte vulva. Toen ze ze terug naar buiten liet schuiven spreidde ze haar vingers gelijktijdig, waardoor haar stijve clitoris bloot kwam. Nagenoeg gelijktijdig raakte zijn tongpunt haar liefdeknobbeltje, wat haar gek maakte. Ze liet zich volledig door de knieën zakken en begon op zijn gezicht te rijden. Haar wilde neukbewegingen deden hem pijn en hij probeerde haar wat op te tillen. “Nee!” schreeuwde ze, “ik neuk je tong. Ik wil je smoel neuken!” Toch deed ze wat zachter aan want zij wou hem niet echt pijn doen. “Of anders dit gerief” ging ze verder en klauwde in zijn kruis.”Ik zie door je broek heen en ik zie dat je een goeie stijve hebt. Je ballen staan dik van het sperma. Daar kunnen we misschien nog wat mee!”
“Ja, mevrouw” antwoordde hij gretig. “Blijven likken aan mijn kut en mijn gat, jij! ” snauwde ze. “Ik ben hier nog altijd de baas. Ik zeg wat er gebeurt.” En ze pakte met beide handen de ballen in zijn broek stevig vast om haar woorden kracht bij te zetten.
Ze deed zijn broek open en scheurde in alle hevigheid het kruis volledig door zodat zijn penis en ballen er in één keer volledig uit wipten. Likkebaardend keek ze naar de keiharde erectie en de paarsige eikel. “Dit kunnen we misschien nog wel op meermanieren gebruiken dan alleen als neukpaal. Zo’n lekkere stijve lul en die geile kale ballen is fijn speelgoed voor een loopse teef als ik, mijn hete pruim druipt al van verwachting!” Ze bleef maar geile taal gebruiken, want ze merkte dat hij het bijna even fijn vond om de “lekker vieze” woorden te horen dan zij zelf om ze uit te spreken. Hij bleef ondertussen haar kruis likken en hield met beide handen nu haar billen open om er goed bij te kunnen. De korte pauzes gebruikte hij om naar haar rood gezwollen schaamlippen en het roze sterretje van haar anus te kijken, want hem telkens weer ophitste om nog beter te likken. Af en toe zoog hij de schaamlippen in zijn mond en liet ze dan smakkend naar buiten floepen. “Zuig mijn hete kut.” waardeerde ze hees zijn variatie. Toen verlegde ze weer haar aandacht naar zijn geslachtsdelen. “Ik wil ook een warme douche” zei ze verwachtingsvol. “Pissen! Nu!”
Het duurde enkele seconden en terwijl ze zijn stijve lid op haar zelf richtte, scheurde haar bloes van zich af. “Lekker op mijn blote tetten!” Toen de straal plots opkwam, realiseerde ze zich te laat dat ze niet helemaal goed richtte en de urine spoot in haar gezicht en liep langs haar mond en kin naar beneden. Ze richtte lager en besprenkelde haar borsten en tepels. Zij proefde ze warme, zoutige smaak van zijn urine. Ze vond het niet lekker smaken, maar het idee van zijn urine te proeven vond ze vreemd genoeg opnieuw zo geil, dat ze toch nog een keer zijn pisgaatje op haar gezicht richtte. Daarbij sperde ze even haar mond open en de straal kletterde op haar tong en liep zo weer naar buiten. De rest van de urine liet ze op haar borsten neerkomen en het laatste viel op zijn buik. “Heerlijk. Warme lullenpis op mijn lijf!” uitte ze waarderend.
Door het wegvallen van de druk van zijn blaas verzachtte zijn erectie enigszins. “Héla, zo niet hè! Ik wil een dikke en keiharde paal hebben om mee te spelen!” zei ze gebiedend en kneep in zijn ballen en schacht om haar wens te onderstrepen.
“Lebber jij ook nog maar wat verder. Ik wil je tong nog eens voelen. Steek ze er ’s goed in “ Hij trok haar billen zo ver mogelijk open en stak zijn gepunte tong in haar gat. Verschrikt riep ze: “In mijn kut”, maar direct weer ”oh nee, dit is ook lekker, tongneuk mijn kont maar even, maar daarna diep in mijn kut, in mijn pruim, in mijn preut”. Ze kon niet genoeg geile namen vinden op zichzelf op te hitsen. Zelf boog ze voorover en begon aan zijn penis te ruiken. Een mengeling van urine en voorvocht glinsterde op zijn eikel. De geur beviel haar en met een zo breed mogelijk gemaakte tong gaf ze een langzame lik van zijn eikel naar beneden. Onmiddellijk sprong zijn erectie weer in keiharde stand. “Dat is’t” zei ze voldaan. En herhaalde de beweging. Aan het einde ervan likte ze tussen zijn ballen door naar achter tot aan de onderkant van zijn zak. Normaal zou ze opgelucht zijn dat ze niet tot aan zijn aars kwam, maar de voorbije onwaarschijnlijke minuten maakte dat ze het nu zelfs een beetje spijtig vond dat ze zijn anus niet kon likken. Heel even kwam ze terug tot de realiteit en bedacht dat ze vandaag al veel dingen gedaan had die ze zelf raar of vreemd of genant zou vinden indien ze in een normale geestestoestand zou zijn. Maar ze bedacht dat dit zo heerlijk ongeremd was dat ze voor zichzelf moest proberen een dergelijke toestand vaker toe te laten in haar geest en meteen daarna gaf ze zich weer snel over aan haar roes.
Ze keerde met haar tong van zijn ballen terug naar zijn eikel en sloot haar hete vochtige mond over zijn eikel, met haar tong er rond draaiend. Zacht en traag duwde ze haar mond verder over zijn penis en daarna op de zelfde manier weer terug. Ze stopte even om te zeggen: “Neuk mijn mond met je lekkere geile neuklat. Geef me je lul. Straks mag je je kloten leegspuiten. Lik mijn gat, zabber aan mijn kut. Ik wil klaarkomen en mijn kutsap in je gezicht schieten.”
Daarna begon ze weer aan zijn geslacht te zuigen en te likken. Ze trok zijn voorhuid naar achter tot zijn gezwollen roodpaarse eikel als een paddenstoel voor haar stond en likte met een natte tong rondom de rand. Daarna omsloot ze zijn penis weer met zachte op en neer bewegingen.
Ze merkte dat hij zijn taak zeer ter harte nam en voelde zijn tong warm en nat langs haar aars strelen. Daarna ging hij naar voor en ging tussen haar druipende schaamlippen naar haar kittelaar, die hij met zijn tongpunt heen en weer wiebelde. Met vier vingers hield hij nu haar schaamlippen zo ver mogelijk van mekaar en stak zijn tong diep in haar vagina. “Ja schatje, neuk mijn kut met je lekkere tong, lik mijn geile kut, laat mijn kutsap lekker soppen in je mond. Ik zal je lul zuigen zodat je je lekkere sperma kan spuiten. Laat ons klaarkomen!”.
Zijn stopte met praten om terug naar haar nieuw gevonden hobby te keren. Met overtuiging begon ze nu te likken aan zijn keihard opstaande lid. Ze schoof de eikel zo diep mogelijk in haar keel in een regelmatig op en neer gaande beweging. Ze voelde zijn vingers haar schaamlippen kneden en zijn warme dikke tong ging op en neer in haar grot. Eén vinger voelde ze op haar kittelaar drukken en ineens voelde ze het komen. Tussen haar benen ontstond een hevige jeuk die naar binnen kroop en haar gezicht liep rood aan. Een grote druk ontstond in haar onderbuik en de jeuk kroop tot in haar tepels, die zich stijf hadden opgericht. Ze begon zacht mee te rijden op het ritme van zijn tong en de punt van zijn neus neukte op een zalige manier de buitenkant van de kringspier van haar anus. Ze probeerde het ritme van haar beweging te laten samenvallen met de zuigbeweging van haar mond om zijn nog harder wordende pik. Als laatste zetje naar de zaligheid begon ze opnieuw geile wartaal uit te slaan:”Ik ga klaarkomen. Neuk mijn kut met je tong. Steek je vingers erbij in. Kut … geil…sap … heet …Neuk … preut … sap … spuiten. AAAAAAAAAghhhhhhhh, heueueuueue ..; kuuuuuuuuuuuuuut ….lekkerrrr!” Haar vagina trok spastisch samen en in haar onderbuik ontstond de zaligste kramp die ze ooit voelde. Het geile vaocht stroomde uit haar in zijn mond en over zijn gezicht. Hij had het moeilijk om het weg te slikken.
Ze was gestopt met roepen en had opnieuw zijn lid beetgenomen. In een hels tempo flitste haar tong over en rond zijn eikel om daarna weer met haar hete, vochtige mond op en neer over zijn penis te schuiven. Hij trilde met een gelijkaardige snelheid met zijn tong over haar aars en schaamlippen. Zij voelde dat hij op ontploffen stond en hield zich klaar voor de explosie. In een laatste kramp hief hij zijn billen en zij haalde net op tijd zijn geslacht uit haar mond voordat een eerste krachtige straal sperma in haar gezicht spoot. Een tweede klodder kwam er direct achteraan en raakte haar lippen, kin en borsten. De derde golf spoot over haar en zijn buik heen.
Ze likte het sperma van haar lippen en vond het niet eens vies smaken. Ook omdat hij nog steeds ijverig haar geile zones belikte, besloot zij om zijn penis terug in haar mond te nemen. Niet echter nadat ze hem nog even aanspoorde:”Nog eventjes mijn kutje en gaatje likken, ik pijp je lekkere lul ook nog wel even.”
Ze zoog zijn halfslappe penis in haar mond en likte het sperma van zijn eikel. Weerom vond ze het niet vies en ze bedacht weerom dat ze vroeger iets avontuurlijker had mogen zijn. Dan had ze de dit misschien wel meer kunnen beleven. Door haar mondwerk kwam er nog een klein naschokje van zijn orgasme en de dikke druppel sperma zoog ze gewillig naar binnen en slikte hem door.
Zijn slobberen aan anus en schaamlippen hadden haar inmiddels weer dicht bij een tweede orgasme gebracht. Om hem te helpen schoof ze de middel- en ringvinger van haar rechterhand tussen haar druipnatte lippen naar binnen en begon zich te vingeren. Met haar linkerhand streelde ze haar rechterborst en kneep in haar erecte tepel. Ze dreef het tempo op. “Nog heel even, schat, nog even mijn kutje likken” zei ze nu liefdevol. Haar vingers pompten nu in en uit en ze stak haar wijsvinger er nog bij toen opnieuw een zalige storm in haar onderbuik opstak. Ze rolde haar tepel tussen haar vingers naar boven en kneep met haar rechterhand in haar schaamlippen, toen de spasmen opkwamen. Het was zachter nu, iets minder intens maar met een hemelse ontlading zakte ze zacht op zijn gezicht. Het geile sap liep over zijn gezicht op de douchevloer.
Zij hees zich van hem af en keerde haar gezicht naar het zijne voor een heerlijke tongzoen, waarin alle lichaamsappen zich vermengden en een heerlijke smaak creëerden die alleen geliefden kunnen smaken.
“Ik hou van je, schat,” zei ze “al dertig jaar!”
“Ik hou ook van jou, mevrouw,” zei hij. Zij gaf hem een speelse tik tegen de wang en zei: “Laat dat mevrouw er nu maar af, lieve, bewaar het maar voor een volgende keer”
“Komt die er dan? Iets zoals dit ?” vroeg hij hoopvol.
“Ik denk het wel, mijnheer” zei ze alweer een beetje hees.
Aantal keer bekeken: 31648
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:
Totaal categorieën: 10
Totaal 159 bezoekers online
Verhalen
Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.- blunders
- dieren verhalen
- erotische verhalen
- griezel verhalen
- humor verhalen
- kinderverhalen
- liefdes verhalen
- sex verhalen
- spannende verhalen
- sprookjes
Verhalen posten
Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!Statistieken
Totaal verhalen: 5184Totaal categorieën: 10
Totaal 159 bezoekers online