Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Strandliefde II.

U leest om dit moment het verhaal Strandliefde II gepost door Kim de Bruijn. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Kim de Bruijn
Gepost op: 2009-4-14

Verhaal:

Strandliefde II
Van een afstandje zag ik Emmett grijnzen toen hij ons zag. Julian kneep in mijn hand, liet hem daarna los, rende door het water en dook in een golf. Met een lach op mijn gezicht keek ik hem na. Ik genoot van de aanblik van zijn strakke kontje en gespierde bruine rug. Toen hij boven kwam kamde hij met zijn vingers zijn natte haar achterover, zo ontzettend sexy. Ik liet de witte schuimkoppen over mijn voeten kriebelen. Ik voelde me ontzettend gelukkig en warm van binnen. Te horen van Julian dat hij ook iets voor mij voelde was heerlijk, ook al zag zelfs een blinde kip wat er tussen ons gaande was volgens Emmett. Glimlachend ging ik in de branding zitten. De kriebels in mijn buik waren niet minder geworden, sterker nog het was erger. Zou het voor hem ook zo zijn? Misschien niet, hij had meer ervaring, voor mij was dit de eerste keer. Amber en Iris kwamen naast me liggen, ik lachte om hun nieuwsgierige blikken. “Kom op, houdt ons niet langer in spanning,” smeekte Iris bijna. “We hebben wat uitgepraat,” zei ik en verder kregen ze niks los, hoe ze ook probeerden. Volgens mij was Julian ook slachtoffer van een ondervraging, maar de jongens schuwden fysiek geweld niet en hij werd kopje onder geduwd. Daarna werd hij unaniem tot lummel gekozen. Hij knipoogde naar me. We hadden afgesproken het rustig aan te doen, gewoon genieten van wat goed voelt. En we wilden de vakantie voor de anderen ook niet verpesten met klef gedoe. Maar volgens mij hadden ze er nu allemaal totaal geen moeite mee. “Doen jullie ook mee met lummeltje?” riep Emmett. “Ik zou zeggen heren tegen dames, maar dat is in dit geval niet eerlijk,” zei Sander knikkend naar mij. Hij vervolgde: “Maar Julian kan natuurlijk gerust als dame doorgaan. En wil jij scheidsrechter zijn Danique?” Ik lachte. “Pas op voor haar arm he,” waarschuwde Amber. Freddie stond met Iris te smoezen. Ze haalde een elastiekje uit haar haar en gaf het aan hem. Freddie maakte een staartje voorin het haar van een tegenstribbelende Julian. Hij zei: “Nu ben je echt one of the ladies!” Julian berustte in zijn lot en zei: “Maar jullie heren zijn vast zo galant om ons dames de bal te geven,” en voor Freddie het wist had Julian hem van de bal beroofd en hem snel naar Iris gegooid.

Na het balspel waren we naar een strandpaviljoen geweest om ijsjes te halen. Om zes uur gingen we terug naar de handdoeken. Het werd frisser. Julian had aangeboden mijn rug in te smeren met aftersun, ik was behoorlijk verbrand. Hij ging achter me zitten en er ging een rilling over mijn lijf toen ik zijn handen op mijn rug voelde, zacht verdeelde hij de crème over mijn rug. Ik wreef op de rode plek in mijn nek die gevoelig was door de druk van de mitella. Opeens voelde ik Julians hand op de mijne. Ik schrok en trok mijn hand weg. Hij masseerde mijn hoofd en nek zacht. “Misschien moeten we er een extra stuk schuim tussen doen,” zei hij rustig. Ik knikte. “Het koelt flink af,” zei ook Iris en ze deed haar T-shirt aan. Ik rilde ook weer. Julian pakte mijn vest en sloeg het om mijn schouders. Hij ging iets naar voren zitten en trok me zacht een beetje achterover, zodat ik tussen zijn benen zat met mijn rug tegen zijn buik en borst. Hij speelde met mijn haar, terwijl de anderen Freddie hielpen met het opwarmen van knakworsten op het gaspitje en het smeren van broodjes. Ik genoot van de geur van de zon op Julians huid, ik voelde me heerlijk zo tegen hem aan. Ik zocht zijn hand en kneep erin, hij sloeg zijn arm om mijn middel. “Weet je,” fluisterde hij na een tijdje: “Soms als ik je in de zon zie lijkt het alsof je krullen goud omrand zijn… echt prachtig!” Ik bloosde. Freddie had hem gehoord en begon te zingen: “Meisjes met rode haren, die kunnen kussen dat is niet…” Emmett onderbrak hem door aan Julian te vragen: “En weet je al hoe ze kust?” Verontwaardigd zei ik dat mijn haar bruinrood is en dat er van kussen helemaal geen sprake was. “Ja,” zei Julian: “Houden jullie je fantasieën nou maar lekker voor je!” Hij kneep speels in mijn zij en ik bedacht me hoe het zou zijn om zijn lippen te voelen, en de anderen discussieerden over wat lekkerder was: knakworst met mosterd of met curry en mayo. Amber en Iris moesten me weer helpen met het aan- en uitkleden bij het douchen. Ze klaagden niet dat ik er twee keer zo lang over deed als anders. Terwijl ik met links mijn tanden poetste smeerde Amber mijn rug en benen in met aftersun. “Sorry, ik weet dat ik niet aan Julians handen kan tippen,” zei ze knipogend tegen mijn spiegelbeeld. We liepen op onze slippers door het natte gras naar de tenten, de jongens zaten aan de koffie. Het gesprek ging over de plannen voor de volgende dag. Ik hield me afzijdig, de pijn en vermoeidheid begonnen toe te slaan. Er werd overgeschakeld op bier en cola en Amber en ik besloten te gaan slapen, we hadden tenslotte niet veel slaap gehad vannacht. We zeiden welterusten en Amber deed de tentrits open. Ik aarzelde op de drempel die er eigenlijk niet was. We zeiden al zoveel dagen welterusten maar ineens voelde het raar. Moest ik Julian nu knuffelen of een kus geven? En wat een raar idee opeens dat hij in de tent naast me sliep. Hij knipoogde naar me en ik glimlachte verlegen. “Slaap lekker,” zei ik extra tegen hem. Ik ging naar binnen en Amber deed de rits dicht. Ik had geen tijd om de dag te overdenken, in een mum van tijd sliep ik. Maar in mijn dromen beleefde ik de dag keer op keer weer. Om half acht werd ik wakker en ik nam mijn medicijnen. Ik dacht dat ik stil had gedaan, maar even later hoorde ik Iris vragen: “Mogen we bij je komen om ff te kletsen?” Het muggengaas ritste al open en Amber en Iris slopen naar binnen en gingen naast me liggen. “We gaan zo croissantjes halen,” zei Amber: “Goeiemorgen trouwens.” “Goeiemorgen,” zei ik. Ik had het gevoel dat ik dit keer niet zo makkelijk van ze af zou komen. Iris beantwoorde grijnzend mijn frons. “Je maakt ons niet wijs dat jullie het alleen maar uitgepraat hebben.” Ik lachte maar zweeg. “Nou vertel op, wat hebben jullie dan zoal besproken?” Ik zuchtte. “Vooruit dan. Dat we elkaar leuk vinden…” Amber en Iris giechelden als pubermeisjes. “Ssst,” zei ik: “De muren hebben hier letterlijk oren hoor!” “En nu?” vroeg Amber. “Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet,” zei ik. “We zien wel, we willen de sfeer en vakantie voor jullie ook niet verpesten… Jullie vinden het toch niet erg hè?” “Erg?” vroeg Iris verbaasd: “We vinden het fantastisch, eindelijk zeg!” Ik grinnikte. “Ja, maar ja, jullie zitten allemaal ook niet op geflikflooi en gedoe te wachten.” “Ow,” zei Amber: “Ik dacht dat daar nog geen sprake van was.” Ik gaf haar een por met mijn linkerelleboog en aan de andere kant van me hoorde ik Iris zacht lachen. “Ja, lach maar jullie, ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik hier nu mee aan moet. Ik ben zo verlegen.” “Je moet niet te veel nadenken,” zei Amber: “Geniet er gewoon van.” Ik zuchtte. “Wat?” vroegen ze tegelijkertijd. “Ik ben gewoon verliefd denk ik,” zei ik stralend en ze lachten veelbetekenend naar elkaar. “We laten jou maar even alleen met je dagdromen,” zei Iris: “Wij gaan naar de bakker.”

Ik pakte mijn mp3speler om nog lekker te soezelen op Maria Mena’s: I was made for loving you. Ik schro keen paar minuten later van een schaduw op het tentdoek. Ik deed een oordopje uit om te luisteren of Amber en Iris al zo snel terug waren. Ik hoorde niks en dacht dat ik het me misschien verbeeld had. Maar toen ik mijn oordopje weer in wilde doen zag ik de schaduw weer, die bewoog steeds heen en weer. Ik ging rechtop zitten aan de achterkant van mijn luchtbed. “Danique?” hoorde ik zacht fluisteren. “Ben je wakker?” “Ja…” “Oké, gelukkig. Ik stond hier een beetje te ijsberen want ik wilde je niet wakker maken. Ik wist niet of je nog sliep.” “Nee, ik ben al een tijdje wakker hoor.” Ik lachte. “Wat is er?” “Ik zal naar buiten komen, want door zo’n tentdoek heen praten is niet echt ideaal.” Hij grinnikte. “Ik kom wel naar binnen hoor.” Hij ritste de tent open en ging op zijn hurken voor mijn slaapcabine zitten en deed het muggengaas open. “Goeimorgen,” zei hij. “Goeiemorgen,” zei ik terug. Ik keek in zijn fonkelende ogen en bedacht me hoe heerlijk het zou zijn om ’s ochtends naast hem wakker te worden. “Lekker geslapen krullie?” “Heerlijk, en jij?” “Ik ook hoor. En hoe gaat het met je arm?” “Beter, de pijn is beter te overbruggen omdat de medicijnen langer werken.” “Gelukkig maar, je ziet er ook uitgeruster uit,” zei hij. Hij haalde een flyer uit zijn broekzak en gaf hem aan me. “Er is vanavond een feest in die discotheek even verderop, het thema is black&white, lijkt het je wat?” Ik knikte en bekeek de flyer: “Ja, dat lijkt me wel leuk!” “Het wordt alleen geen salsadansen,” zei hij glimlachend. “Dan doen we toch een andere dans,” zei ik en ik voelde meteen mijn wangen kleuren. “Dat dacht ik ook,” zei Julian knipogend. We keken elkaar aan en de spanning tussen ons groeide weer tot ongekende hoogte, ik voelde de kriebels al in mijn onderbuik. Net toen hij zich naar me toe boog en ik verward bedacht wat ik moest doen, ‘wilde hij me kussen?’ hoorde ik Amber en Iris terugkomen. Met een kop zo rood als een boei keek ik hun lachende gezichten aan. “Goeiemorgen Julian, zo vroeg al hier?” vroeg Amber. “Dag dames,” zei hij. “Kwam je alvast de tafel dekken?” vroeg Iris. “Zoiets ja,” mompelde hij. Hij knipoogde naar me, pakte bestek en borden en liep er mee naar buiten. Amber en Iris maakten insinuerende gebaren en ik zuchtte diep en liet me terug achterover in bed vallen.

“Goeiemorgen, allemaal lekker geslapen?” vroeg Sander toen hij en de andere jongens aan tafel kwamen zitten. Ik keek even snel naar Julian en nam snel een slok thee, waar ik mijn lip aan verbrandde. Ik pakte een croissantje en probeerde het open te snijden. Af en toe keek ik even naar Julian. Hij zag er goed uit, zijn haar was een beetje nat en stond nonchalant omhoog. Hij had een witte capri aan en een paars strak T-shirt waarin zijn gespierde armen mooi uitkwamen. Ik voelde dat Julian naar me keek en ik keek op en beantwoorde zijn glimlach. Ik bleef stug proberen mijn croissantje open te snijden. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Iris twijfelde of ze me zou helpen. Ze wist dat ik koppig probeerde alles zoveel mogelijk zelf te doen. “Zal ik je even helpen,” vroeg Julian opeens. Ik kleurde. “Ehm… ja, oké.” Hij pakte mijn bordje en sneed de croissant open. “Wat wil je erop?” “Doe maar jam,” zei ik. Hij schoof het bord weer mijn kant op en ik zei: “Dankje.” Even later gingen Julian en Freddie de afwas doen. “Zie je wel dat het niet zo moeilijk is om hulp te vragen,” zei Iris toen ze wegliepen. “Ik vroeg niet om hulp, hij bood het zelf aan.” “Nou, met jouw geklungel vraag je er echt wel om hoor. En hij helpt je natuurlijk maar al te graag,” zei ze plagerig. Ik zuchtte. Deze plagerijen zouden waarschijnlijk nog de hele vakantie duren dus ik kon er maar beter aan wennen. “Was mijn trucje zo doorzichtig dan?” zei ik met een knipoog.

’s Avonds had ik mijn witte zomerbroek aan gedaan met een strak zwart strapless topje. Ik had witte oorbellen in, van schelpen gemaakt, met een bijpassend armbandje. Iris had vakkundig smokey eyes bij me gemaakt en Amber had mijn haar gedaan. Toen we terugkwamen bij de tent staarde ik ademloos naar Julian, die ook een witte broek aan had en een zwarte blouse met korte mouwen, zijn bruine gespierde armen waren zo mooi. Hij was zo aantrekkelijk, ik kon niets uitbrengen zozeer was ik van hem ondersteboven. Ik deed mijn zwarte pumps aan en we gingen naar de discotheek.

Ineens voelde ik zijn handen op mijn heupen, een siddering ging door mijn lijf. Zijn mond had mijn nek gevonden, en zijn zachte kus kriebelde. Er begon een rustig nummer en hij bewoog mijn heupen in zijn ritme. Hij legde de zijkant van zijn hoofd tegen mijn hoofd aan en voerde me mee in de dans, zijn handen bewogen langzaam omhoog naar mijn buik en mijn zij. Toen het nummer was afgelopen liet hij me niet meteen los. “Zie je wel dat we kunnen slowen, je moet gewoon creatief zijn.” Ik knikte. Het was niet alleen vanwege mijn arm dat ik had gezegd dat slowen nu niet zou gaan, ik durfde niet. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik ieder moment waarop het intiem dreigde te worden niet wist wat ik moest doen en me onbeholpen gedroeg. Maar als hij dan het initiatief nam voelde het zo… heerlijk. De woorden van Amber spookten nog door mijn hoofd: “Niet zoveel nadenken, genieten!” Het feit dat ik hier nog aan dacht maakte duidelijk dat me dat nog niet echt lukte. Opeens viel een jongen per ongeluk tegen mijn arm, ik verging van de pijn maar probeerde hem niet af te katten en glimlachte hopelijk overtuigend. Amber kwam snel toegesneld. Van de pijn begon mijn hoofd te tollen, ik zag dubbel. “Ik ga even naar buiten jongens,” zei ik. Amber wilde meegaan maar ik schudde mijn hoofd en mompelde: Gewoon eventjes een beetje frisse lucht.” Ik baande me een weg door de mensenmassa naar buiten. Er stonden een aantal mensen buiten te roken. Ik ging op een rieten stoel zitten. Toen ik me weer wat beter voelde wilde ik opstaan om naar binnen te gaan. “Blijf jij hier nog maar even zitten. Ik heb nog een appeltje met je te schillen. Een flinke appel wel te verstaan,” zei de scherpe stem van Jacqueline. Ik schrok toen ik besefte dat zij het was en toen ik haar priemende ogen zag. “Ongelukje gehad?” vroeg ze sarcastisch...

wordt vervolgd...


Aantal keer bekeken: 13765
Waardering: 8.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online