Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verlangen.

U leest om dit moment het verhaal Verlangen gepost door Alisha. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Alisha
Gepost op: 2011-3-16

Verhaal:

Verlangen
Soms zit je vast in het leven...Je weet niet wat je moet doen of je weet het wel, maar je hebt geen keus.

Ik ga jullie een verhaal vertellen over mezelf.Ik heet Alisha en ik ben 18 jaar oud. Ik was 7 jaar lang verliefd op een jongen. Wat er daarna is gebeurt kan je te weten komen als je mijn verhaal leest.

Ik was 9 jaar oud toen ik verliefd werd. Ik kwam bij een jongen in de klas die Aziz heet. Hij heeft hele mooie bruine ogen en getint huid.En mooie zwarte haren. Ik werd steeds geplaagd door hem.Hij maakte heel vaak grapjes. Hij zat de hele tijd naar mij te staren. Hij was een heel ondeugend druk jongentje en op die manier heeft hij mij verliefd gemaakt. Na 1 jaartje ging hij verhuizen en dus ging hij naar een ander school. Ik wist niet wat hij mij had gedaan ik was heel erg verliefd geworden.
Ik zat nog op de basisschool in groep 6 en het duurde 3 jaar lang tot ik hem weer zag. Al die 3 jaar verlangde ik naar hem. Er was geen seconde dat ik niet aan hem dacht.Het was heel erg moeilijk 3 jaar zonder hem.Ik dacht aan geen jongen behalve hem. Maar toen na 3 jaar wist ik wel op welke middelbare school hij zich had ingeschreven en ik ging op het zelfde middelbare school inschrijven.

Ik kon de hele zomer niet wachten tot school zou beginnen. Ik had mezelf heel mooi opgemaakt voor Aziz. Hij zou mij weer zien en ik hem. Hoe zal hij nu eruit zien dacht ik.
Dus ik ging naar school en in de pauze zag ik hem. Wat was hij verandert vond ik. Hij had lange haar en die mooie ogen straalden. Hij kwam expres langs mij lopen. Ik trilde, ik wist niet wat ik moest doen. Ik was nog nooit van mijn leven zo zenuwachtig als die dag. Maar we gingen niet praten. Elke dag verlangde ik hem te zien. Als ik hem 1 dag niet op school zag werd ik al helemaal gek.

Op 1 dag gingen paar meisjes op school mij uitlachen. Ik trok niks van aan en liep weg. Ze deden het elke keer maar ik zei er niks van. Maar een keer kwam een meisje, haar naam was Anne mij duwen. Ik duwde haar terug en toen kwamen ze met een hele groep mij aanvallen. Aziz liep langs en hij zag mij. Hij kwam naar ons toe en zei tegen Anne, laat haar met rust. Ik was zo blij en ik kon mezelf niet inhouden ik keek zo diep naar hem. Aziz had het gemerkt. Toen zei hij tegen mij ga maar naar huis en trek er niets van aan.

De volgende dag werd ik weer uitgelachen door de groep meisjes. Ik werd gepest zonder rede. Ik ging naar de leraren toe maar zij zeiden altijd niets van aantrekken. Ze hebben met de meisjes ook gesprek gehad maar zij gingen alleen maar door.

Ik was al hele tijd ozeker of Aziz mij nou leuk vind of niet. Ik was een heel simpel meisje. Had eigenlijk nooit make -up of korte rokjes. Ik wist al helemaal niet hoe ik hem moest versieren. Als ik hem zag deed ik gek en overdreven terwijl je dat bij een jongen niet moet doen. Ik kon mezelf echter niet inhouden. Dus als hij eens hoi zei werd ik al helemaal blij en ging ik naar hem lachen.

Ik wilde hem niet toegeven dat ik hem leuk vond want ik dacht stel hij vind mij niet leuk dan sta ik al helemaal voorschut. Hij ging ook niet vragen. Aan ene kant had ik het gevoel dat hij mij niet leuk vind, aan ander kant ging hij heel vaak naar mij staren en hij werd ook zenuwachtig als hij mij zag. Op die manier gingen er 2 jaren voorbij.
Ik zou in 3e klas van middelbare gaan. Ik ging naar de moskee en ging bidden. Ik zei God, deze jaar wil ik heel graag weten of aziz mij nou leuk vind of niet.

Toen zat ik al in derde klas van de havo.
Ik dacht bij mezelf. Dit schooljaar ga ik hem zeker vertellen dat ik van hem houd en dat ik zonder hem niet kan leven.. Ik liep naar hem toe en zei hey Aziz, hij keek mij boos aan en liep weg. Aziz nam steeds afstand van me maar de reden wist ik niet. Ik dacht ik ga geen gedag meer zeggen. Maar toen deed hij wel aardig. Dat vond ik toch zo apart. Waarom als ik aardig deed nam hij afstand en als ik kattig deed kwam hij achter mij aan? Aziz was een goeie jongen dacht ik en hij zou vast een goeie meisje als ik leuk vinden.

Op een dag liep ik op de gang en Aziz liep langs me en onverwachts trok hij mij naar zich toe en duwde mij tegen de muur. Hij zei ''wist je dat ik al jaren verliefd op je ben?" Hij kwam dichterbij en raakte mijn lippen.Hij ging heel rustig zoenen. Mooie hals heb je en hij ging hard bijten. Ik zei Aziz dat doet pijn niet zo hard.Lekker zacht zei die en hij lachte. Hij zei Alisha, jij bent de enige meisje in mijn leven..
Toen ging de wekker... Het was een droom

Ik moest naar school toen ik op schoolplein aankwam zag ik hem met een meisje praten en lachen. Toen ik in naar mijn klas ging had een vriendin tegen mij gezegt wist je dat Aziz met Karin heeft?
Het leek wel alsof ik in een pan vol met heet water werd gegooid. Ik kreeg bijna hartaanval. Ik zei heel rustig nee en verder zei ik niets.
Ik ging zich ziekmelden en het regende die dag zo hard dat fietsen onmogelijk was. Het leek alsof de natuur iets van mijn gevoel wist.Want de hele week was het zonnig behalve die dag. Ik ging lopend met mijn fiets en ik huilde zo hard als ik kon. Ik ging in een rustig plek zitten en begon harder te huilen. Daarna ging ik naar huis en ging ik gelijk onder mijn deken. Ik kon niet stoppen met huilen. Ik dacht als hij nou niet van mij hield waarom ging hij mij dan versieren? Waarom haalde hij grapjes uit? Waarom ging hij de hele tijd staren?
En waarom heeft hij nou juist voor Karin gekozen? Ik was wel eens bang dat knappe meisjes Aziz zouden versieren want Aziz was een knappe jongen maar van Karin was ik nooit bang want zij was zowel van binnen als buiten niet knap.Karin is een Griekse meisje.

Ik had het heel moeilijk. En ergste was dat toen Aziz mij zag expres met Karin ging zoenen en ze gingen mij uitlachen. Ik deed alsof ik het niet zag maar ik kon het niet meer overleven op die school. Waarom lacht Aziz mij uit? Ik heb alleen maar van hem gehouden. Is dit wat ik heb verdiend? Het werd erger en erger. Ik werd zowat door de hele school gepest nadat Aziz gemeen tegen mij deed omdat Aziz en Karin heel erg populair waren en ik niet. Vooral de meelopertjes gingen mij uitlachen. Het school werd een hel voor me ik wou weg van iedereen en ik wilde niets met al die mensen te maken hebben.

Ik vroeg mijn vader of ik een jaartje naar London bij mijn oom mocht gaan. Hij heeft het geaccepteerd. Ik had het erg leuk gehad in UK. Ik wou niet terugkomen. Ik had geen zorg meer en mijn nicht deed mode opleiding en we hebben samen mooiste kleren van UK gekocht. Ze zei tegen mij, Alisha (zo heet ik) doe eens wat make up op en ik had mijn wenkbrauwen geepileerd. Ik was totaal een ander meisje geworden. Maar 1 jaar ging al snel voorbij en ik moest terug naar NL.Ik zat al in de vliegtuig te huilen toen in naar NL kwam.

Het ergste was dat ik weer op die school moest omdat er geen ander school dicht bij ons huis was. Ik ging met tegenzin naar school en het was al mijn examenjaar. Ik dacht het is maar 1 jaartje dat ben ik van af.
Toevallig zat ik die jaar bij Aziz in de klas.Hij was blijven zitten. Mensen konden niet geloven hoe ik was verandert. Met al het merkkleding en make -up. Sommige kwamen slijmen van waar was je Alisha? Wat ben je mooi geworden? Zelfs de concierge gaf commentaar. Hij zei wat heb je in London gedaan? Je was al mooi maar nu te mooi. Ik werd er verlegen van. Ik liep de klas binnen en Aziz zat al in de klas. Hij keek mij zo aan van wat ben je verandert. Ik keek hem niet aan en ging vooraan de klas zitten. Ik dacht Aziz, aandacht krijg je niet meer. Hij ging de hele dag arrogant naar mij kijken en ik nog arroganter. De volgende dag haden we gym en kwam hij tegen mij praten. Ik liep weg en deed niet meer lief. Ik had van mijn vriendin gehoord dat Karin vreemd is gegaan tegen hem. Ik had nooit geweten dat Aziz zo zielig kon zijn. Ik zag hem altijd als een stoere goeie jongen.

Uiteindelijk kwam Aziz elke keer hoi zeggen terwijl ik hem geen eens aandacht meer gaf.Ik voelde niets meer voor hem. Maar hij kwam elke keer en ik houd niet van om mensen te negeren. Uiteindelijk deed ik vriendelijk terug. Ik dacht Aziz heeft zeker spijt van wat hij mij had aangedaan. Nu wilt hij het compenseren. We gingen vaker praten in de klas en in de pauze stond ik eens bij hem. Karin zag ons samen. Maar wat anders was is dat ik helemaal niet zenuwachtig werd als ik met Aziz ging praten. Echte liefde was er niet meer. Maar toen ik vaker met hem omging kreeg ik het gevoel dat ik weer verliefd was geworden. ja ik werd dus weer verliefd op hem. Maar na 1 weekje zag ik hem weer met Karin zoenen en hij ging weer heel gemeen doen tegen mij. Ik had weleens van gebroken hart gehoord maar zo erg ook weer niet.
Maar ik besteedde geen aandacht meer en ik vond het al helemaal niet erg want hij was degene die achter mij aanliep en aardig deed. Ik deed aardig terug meer niet... Maar alsnog deed het heel erg pijn. Aziz en Karin maakten elke keer aan en uit.Als het uit was met Karin kwam Aziz achter mij aan maar uiteindelijk zei ik duidelijk tegen hem dat ik al een vriendje had en dat hij mij als een gewone vriendin moest zien en meer niet. Ik had helemaal geen vriendje maar ik wou hem laten merken dat hij mij niet meer interesseert. Hij intereseert ook niet want ik weet hoe slecht mens hij is. Ik zal niet eens met hem meer willen ook al is hij enige jongen in de wereld. Karin werd bang van mij omdat ze mij paar keertjes met Aziz had zien praten. Ze ging heel gemeen doen en dat doet ze nog steeds...

Ik zit nu dus in examenjaar en ik zie Karin en Aziz samen. Ze lachen mij uit als ik langs loop maar na 2 maandjes zijn ze uit mijn leven en zit ik op een nieuwe school met nieuwe mensen.Aziz is mij niet waard.

Vroeger was ik onzeker...
Nu trots...
Want ik weet dat mensen van jaloezie je kapot willen krijgen.
Aziz heeft niets te zeggen want ik was altijd stiekem verliefd en heb hem nooit toegegeven dus hij weet het toch niet en daar ben ik trots op. ongeveer 7 jaar verliefd zonder iets van te zeggen.
Karin heeft niets te zeggen omdat ze niets beters heeft. Ze enige wat zij kan is roddelen en mensen uitlachen.

Je moet nooit naar iemand verlangen die je niet goed kent en al helemaal niet van houden.
Maar wij zijn mensen en mensen maken fouten en van je fouten leer je.
Je leert je zelf kennen en mensen.

Nooit naar liefde zoeken want liefde komt vanzelf.

Wat ik wel jammer vind is dat mijn liefde echte liefde was omdat ik tot nu toe maar van 1 jongen heb gehouden. Er waren genoeg jongens voor mij zelfs veelste knappe jongens die mij wilden maar ik heb mijn puberteit verpest voor maar 1 jongen.
Wat er in toekomst gaat gebeuren zal ik niet weten maar een ding weet ik God laat mij niet in steek...
En mijn tijd komt ooit wel...
Goede mensen zijn een tijdje slachtoffer maar het betekent niet dat ze dat altijd blijven.....

Bedankt voor lezen

Aantal keer bekeken: 8934
Waardering: 8.76 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online