Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Wachten op een waardig afscheid.

U leest om dit moment het verhaal Wachten op een waardig afscheid gepost door Ronald Walter. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Ronald Walter
Gepost op: 2012-10-26

Verhaal:

Wachten op een waardig afscheid
Wachten op een waardig afscheid

Als je oud bent verdoe je veel tijd met het kijken naar tv.Ik weet dat beter dan geen ander.
Hoewel geen programma me ooit boeide,probeerde ik mijn eenzaamheid de laatste jaren
een beetje te vergeten door uren voor die treurbuis te zitten.En treurig werd ik van wat ik
op de buis zag.Het confronteerde me alleen maar meer met mijn ellende.Uiteraard zit ik nu ook voor de tv.Al een hele lange tijd.
Hoewel zonnestralen fel in de woonkamer schijnen, zijn de gordijnen dicht.Dat zullen ze
denk ik ook nog wel een poosje blijven.Ik kan ze zelf niet meer openen.Er hangt een vieze, penetrante lucht in de kamer en op al het meubilair ligt een dikke laag stof.. Een grote vuilniszak vol met bedorven afval ligt in de keuken.De stank is ondragelijk, maar niemand komt kijken.Ik kan me niet herinneren wanneer dit huis voor het laatst een beetje fatsoenlijk is schoongemaakt. Het kan mijn familie niks verrotten dat ik hier
moederziel alleen tussen de rotzooi zit.Al jaren niet.
Er is natuurlijk een gegronde reden waarom mijn kinderen me niet meer willen zien.Ik besef dat heel goed.Na het overlijden van mijn vrouw,vijf jaar geleden, zijn ze niet een keer bij me langsgeweest.En ik beken dat ik mijn vrouw jaren lang als een voetveeg heb
behandeld.Dat hebben mijn kinderen me nooit vergeven.Maar ik betreur wat er voorheen
is gebeurd en ik zou ze zo graag allemaal nog een keer willen zien.
Hier zit ik dan in mijn eigen hard geworden stront voor de tv,met dit smerig lichaam dat op een verschrompelde mummie lijkt.Hoe lang kan het nog duren voordat het helemaal is
weggerot?En zelfs mijn buren nemen niet eens de moeite om iemand te bellen.Kijken
hoe het met die oude man gaat die ze al zo lang niet meer buiten hebben gezien.Het
interesseert niemand helemaal niks hoe het het met me gaat. Alsof ik hier nooit heb
gewoond!
En ik blijf maar wachten.Ik voel me verdrietig, schuldig en wanhopig,maar mij rest niets anders dan wachten.Het enige waar ik aan kan denken is mijn uitvaart.Ik kan op geen andere manier meer afscheid nemen van mijn familie.Dus hoop ik dat op die dag een
paar verzoenende woorden over me zullen gesproken.Het spreekwoord luidt immers niet voor niets: over de doden niets dan goeds.
Elke dag wacht ik op de bevrijdende deurbel.Misschien moet het slot geforceerd worden en slepen ze dan mijn zielloze lichaam weg.Ik blijf maar hopen.Dat doe ik al heel lang.
Want hoewel de kalender op mijn tafel februari 2010 aangeeft, weet ik dat het vandaag twee jaar geleden is dat ik ben overleden.


28-7-2012


İstanbul seks shop, sex yaşamlarını renklendirmek monotonlaşmış cinsel yaşamalarına farklı haz, tat ve heyecan katmak isteyenlere yönelik fantezi ürünleri ve seks oyuncaklarının satışa sunulduğu online sex shop mağazasıdır. ​



Başka bir deyişle yetişkinlere yönelik sex oyuncakları satış mağazasıdır.



İstanbul Seks Shop online satış mağazamızda özelikle avrupada çok tercih edilen erotik ürün ve oyuncaklar satılmaktadır.


İstanbul Seks Shop mağazamızda cinsel tercihiniz ne olursa olsun bisex, lezbiyen, gay, Seksüel, Heteroseksüel, Metroseksüel, Retroseksüel, Transseksüel, Homoseksüel, Aseksüel, travesti müşterilerimiz için bir çok model ürün değişik fantazi sex oyuncakları bulunmaktadır.

Erotik shop mağazamızda bayanlar için her boy ve kalınlıkta vibratör modelleri satılmaktadır.

Satışını yaptığımız vibratör modelleri gerçek bir insan ten dokusuna yakın olan realistik medikal slikon maddeden üretilen vibratörlerdir.



Ayrıca İstanbul seks shop mağazamızda bayanlar için orgazm topları, orgazm masaj vibratörleri, sex yatağı, titreşimli penisler, anal dildo, anal plug strapon, olmak üzere pek çok sex oyuncağı bulabilirsiniz.



Sex shop web sitemizden siparişlerinizi ister 0533 302 47 67 telefonu arayarak verebilir, veya internet sitemiz üzerinden online olarak siparişinizi verebilirsiniz.

Siparişleriniz kargo ile 3 iş gününde size teslim ediliyor. Ödemenizi ister kapıda, ister kargo şuesinde nakit, kredi kartı olarak yapabilir, yada internet sitemiz üzerinden kredi kartınızla online 3D ödeme ile rahatlıkla alışverişinizi yapabilirsiniz.



Sipariş kargonuz kapalı gizli kişisel kargo olarak içeriğinin ne olduğunu kargo görevlisinin bile bilemeyeceği birşekilde size özel gönderiyoruz  kargo paketinizi üzerinde herhangi erotik shop yada sex shop gibi ibareler asla yazmaz bu konuda firmamız çok hassas davranmaktadır. Ayrıca isteyen müşterilerimize siparişlerini hediye paketi şeklinde göndermekteyiz. Bunun için eksra bir ücret talep etmiyoruz.

İstanbul Sex Shop Mağazası


Sektöründe en güvenilir nokta shop sitesine hoşgeldiniz. İstanbul erotik shop alışveriş sitemizden yapacağınız 150 Tl lik alışverişlerinizde kargo ücreti nokta shop tarafından karşılanmaktadır.

Nokta Shop'ta birbirinden özel cinsel sağlık ve sex shop ürünleri avrupa'dan ithal edilmiştir.

Alışverişinizi daha rahat gerçekleştirebilmeniz içi tüm ürünlerimiz rahat ulaşım için detaylı olarak kategorize edilmiştir. Sizler için kategorize ettiğimiz ürünlerimiz dildojel dildovibratör, realistik vibratör, vibratör seti, çatal vibratör, modern vibratör, anal vibratör, anal seks ürünleri, belden bağlamalı penis, şişme bebek, kayganlaştırıcı, anal kayganlaştırıcı, masaj yağları, penis kılıfı, prezervatif, orgazm ürünleri, fetiş bdsm, iç giyim, jartiyer takımı, vücut çorabı, deri iç giyim, sexy gecelik, peruk, geciktirici sprey, penis pompası, penis büyütücü, gibi daha birçok ürün bulunmaktadır.



Tüm dünyada cinsel oyuncaklar ve sex shop ürünleri piyasasında birçok farklı ve ucuz vibratör modelleri bulmak mümkün; realistik vibratör, G spot vibratör, klitoral vibratör, anal vibratör, dildo vibratör, tavşan vibratör (rabbit vibratör), bullet vibratör (mini vibratör), kumandalı vibratör, strapon vibratör, parmak vibratör, dil vibratörü, vb… böyle çok fazla çeşitlendirmek mümkün.



Nokta Shop web sitemizde bulunan tüm seks shop ürünleri gizli paket kişisel kargo elektronik ürün olarak kargolanmaktadır. İsterseniz ev adresinize isterseniz size yakın olan kargo şubelerinden kargonuzu gizli paket kişiye özel gizlilik anlaşması çerçevesinde gönderilir ve sadece adınıza teslim edilmektedir.

Alışveriş için 7/24 açık olan güvenilir web sitemiz www.noktashop.org alışveriş yapmak mümkündür.





izmir seks shop, ankara seks shop, antalya seks shop, bursa seks shop, bakırköy seks shop, kadıköy seks shop

 


www.noktashop.org sunulan tüm ürünler Avrupa'dan ithal edilmektedir.


Kapıda ödeme kolaylığı ile İstediğiniz ürüne sahip olabilirsiniz. www.noktashop.org sex shop siparişleriniz gizli paketler şeklince kargo-kurye ile teslim edilir.



adana erotik shopNokta Sex Shop internet sitesinde ve mağazasında binlerce sex ürünü ve fantezi seks oyuncakları sizleri bekliyor.

Bu ürünler, fetish fantazi setler, vibratör, moden vibratör, realistik dildo, anal plug, anal vibratör, belden bağlamalı penis, realistik vibratör, sexy gece kıyafetleri, karakter kostüm, sexi iç giyim, penis pompası, vajina pompası, kayganlaştırıcı, performans ürünleri, şişme manken, şişme bebek, vücut bakım ürünleri gibi aklınıza gelebilecek bir çok ürün mevcuttur, seks oyuncakları mağazası olan www.noktashop.org çok fazla seks oyuncakları var, ürün çeşitliliği biraz kafa karıştırıcı olabilir fakat bu ürünlerden çok zevk alacağınız kesin. 





Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

Nokta Vibratör Shop



Nokta Vibratör Shop



Nokta Vibratör Shop




Aantal keer bekeken: 24940
Waardering: 5.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online