Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

buiten sex.

U leest om dit moment het verhaal buiten sex gepost door duitsevrouw. Dit verhaal is gepost in de categorie Kies categorie. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar Kies categorie?
Categorie: Kies categorie
Gepost door: duitsevrouw
Gepost op: 2012-10-23

Verhaal:

buiten sex
Duitse vrouw,
Hallo mijn naam is Monica ben 55 jaar 178 lang en 87 kilo beha maat E.190.
Ik ben een Duitse vrouw en woon nu 5 jaar in Nederland heb sinds 1 jaar een vaste relatie met Remco. Hij is 53 en erg lief voor mij, hij is vrachtwagen chauffeur en rijd door heel Europa. Ik ben nu drie maand zonder werk omdat het bedrijf waarvoor ik werkte is failliet verklaart. Ik ga nu af en toe met Remco mee met de vrachtwagen vind ik ook erg leuk en het mag van zijn baas dus geen probleem. Ik ben afgelopen week ook mee geweest net hem we reden naar Italië om daar vracht heen te brengen en ook weer meenemen en ergens anders weer te lossen. Ik heb nu een heel andere Remco leren kennen dan voorheen maar deze bevalt mij erg goed.
Het begon allemaal in Italië op een grote parkeerplaats bij een benzine pomp waar ook een chauffeurs café bij was. Remco was hier veel vaker geweest en zij tegen mij toen we er kwamen hier kunnen we goed en lekker eten, en na het eten heerlijk douchen. Toen wij zaten te eten kwam er een bekende van Remco aan het was een Italiaanse man van ongeveer 35 jaar schatte ik. Hij stelde zich aan mij voor Renzo zij hij. Ik zij dat ik Monica hete maar hij vertond mij niet hij kon een klein beetje Engels en dat van mij is niet veel beter helaas. ik spreek redelijk Nederlands maar veel verder kom ik ook niet helaas. Remco spreekt wel Italiaans dus vertaalde hij wel wat voor ons. Na het eten liepen we weer naar de vrachtwagen toe. Renzo had zijn wagen achter die van Remco staan, er stonden nu meer vrachtwagens die er ook voor de nacht stonden Remco werd begroet door een oudere man die kwam ook uit Nederland en hij stelde zich aan mij voor met jan ik schatte hem over de 60 jaar. Hij zij dat hij wat ging eten en liep toen weg, Remco zij kom gaan we bij die picknick tafel even lekker zitten die naast zijn auto stond oké zij ik gezellig kom je ook vroeg ik aan Renzo? Hij knikte ja haal jij even wat te drinken zij Remco tegen mij? Oké zij ik wat willen jullie doen maar een biertje zij hij, is goed zij ik en liep naar de auto om het te halen. Toen ik terug kwam waren de mannen druk aan het praten ik zette het bier voor hun neer en kwam er ook bij zitten ik had mijn boek meegenomen om wat te lezen het liep al tegen 20.30 uur het was heerlijk weer, er kwamen nog een paar auto’s bij ik keek om mij heen en telde 7 vrachtwagen nu 3 kampers en 4 auto’s met caravans tegen 9.00 uur kwam jan er weer aan en kwam ook bij ons zitten we raakten aan de praat en hij vroeg ben jij duist? Ja zij ik en we praten verder ook wat te drinken vroeg hij ons, Remco en Renzo wouden eerst even douchen zijden ze. Oké zij ik praat ik nog even met jan en ga ik straks wel oké? Is goed zij Remco is het vast ook minder druk denk ik zij hij tegen mij en liep weg met zijn bad spul. Ik bleef met jan achter. Wat drink jij vroeg hij mij? Maakt niet uit zij ik tegen hem, ik neem altijd 1 glas whisky zij hij tegen mij. Doe mij er ook maar 1 dan zij ik lachend. Hij kwam terug met twee grote glazen die redelijk vol waren het smaakte goed zij ik tegen hem hij knikte. Toen Remco en Renzo terug kwamen had ik net een tweede glas gekregen van jan, hallo zij Remco alles goed hier ja zij ik gezellig hier kom er maar bij lachte ik tegen hem. We zaten nog even toen zij jan ik moet nog even bellen naar huis zij hij en liep weg ik dronk mijn glas leeg en zij tegen Remco dat ik mij nu ook ging douchen. ik pakte mijn bad spullen en badjas en liep naar het café toe kocht een paar muntjes aan de bar en liep naar de douchruimte toe. Toen ik daar kwam was de ruimte leeg ik kleden mij uit den liep naar een douchecabine toe sloot de deur en spoelde mij heerlijk af, ik had drie muntjes gekocht en stond heerlijk te genieten toen ik klaar was droogde ik mij af maar het was er erg warm en ik werd meteen weer nat ik moest mijn haar nog kammen en tanden poetsen ik was alleen en dacht ik doe straks mijn badjas wel aan en ik stond naakt mijn tanden te poetsen en vernam niet dat er iemand binnen kwam. Het was jan hij zij niks maar kleedde zich uit toen ik klaar was mijn mond droogde zij hij nu ga ik ook even douchen en liep een cabine in. Ik keek raar op en zij oké ik pakte mijn badjas en trok die aan en liep naar de auto terug. Daar aangekomen vertelde ik Remco wat er was gebeurd hij lachte en zij heeft jan ook wat moois gezien toch? Ja zij ik. Jan heeft je nog een glas volgeschonken zij Remco tegen mij hij komt er ook zo weer aan. oké lachte ik maar wat. Een kwartier later kwam jan er aan hij lacht naar mij maar zij niks over wat hij gezien had. We praten wat toen zij Remco tegen jan en wat vond je van Monica? Ja zij jan ik was erg verbaast haar zo te zien maar zag er goed uit je boft maar met zoon vrouw in de auto lachte hij. Ja zij jan alleen de seks in de auto is best lastig of niet schat zij hij tegen mij en kneep mij in mijn billen. Ik keek hem verbaast aan hij begon te lachen en Renzo vroeg wat hij zij? Remco begon Italiaans te praten en vertelde het Renzo keek mij aan en lachte naar mij. Wat heb je hem verteld vroeg ik hem. Alles wat we net zijden zij hij. Ook over seks in de auto zij jan wand die sprak ook Italiaans. Ik keek Remco aan en hij knikte van ja. Ik zij niks en dronk mijn glas leeg. Nog 1 zij jan? ja zij ik tegen hem doe mij nog maar 1 ik hoef morgen niet te rijden zij ik lachend, de mannen knikten. En dan naar bed zij ik, even wat ongemakkelijke seks zij ik lachend als Remco het niet te warm en ongemakkelijk vind, wand anders brengt hij er niet veel van terecht zij ik tegen jan. ik zij vertaal jij het even voor Renzo? Oké lacht jan en hij deed het ook Renzo keek nu naar Remco en zij wat tegen hem en lachte wat. Ik dacht ik pak je hier lekker mee terug.
Remco keek mij aan, zij toen uit het niks daar weet ik wel wat op zij hij. O ja zij ik tegen hem vertel wand ik wil ook wel eens wat langer dan een kwartiertje seks met je,( zij ik om er weer tegen in te gaan) nou zij hij dan verwen ik je toch buiten de auto of gaat dat je te ver zij hij lachend. Hoe bedoel je zij ik. Nou zij hij hier op de tafel bijvoorbeeld het is toch al donker maar dat gaat je zeker te ver lachte hij. En keek jan aan en zij is minder warm dan in de auto of niet? Ja zij jan dat wel en hij vertaalde het weer voor Renzo die keek en zij in gebrekkig Engels dat Remco daar gelijk in had. De mannen begonnen te lachen. Ik zij tegen Remco dat durf jij nu toch niet ik ging staan en zette mijn kont op de tafel kom dan zij ik tegen hem. (ik wou hem overbluffen) nu keken jan en Renzo naar Remco ja zij jan en nu? Remco kwam voor mij staan kuste mij en trok mijn badjas los, hij keek mij aan en zij je kunt nu nog terug, jan en Renzo zitten er ook naar te kijken zij hij. Oké zij ik tegen hem, je durft dus niet met je vrienden er bij zij ik tegen hem. En voor ik het wist drukte hij mij achterover trok mijn badjas los en begon hij mijn borsten te kneden ten mijn tepels te likken. Ik wist niks te toen en dacht hij stopt zo wel maar dat deed hij niet hij liet zijn handen over mijn lijf gaan naar beneden kwam bij mijn slip aan en trok mij die ook uit. Ik was verbaast naar wou mij ook niet laten kennen en liet het toe nu lag ik naakt op de tafel met jan aan de ene kant en Renzo aan de andere kant die naar mij keken. Remco voelde aan mijn kut en zij je word al nat schatje? (ja dacht ik dat werd ik al toen ik op de tafel kwam) ik zij niks maar Remco drukte mijn benen uitelkaar en begon mij te likken. Ik werd erg geil van dit alles. Ik keek opzij en zag jan zitten kijken hij legde zijn hand op mijn arm, ik lachte en keek de andere kant op naar Renzo. Die ging staan en toen voelde ik een hand van jan op mijn borst. Ik keek naar jan en die vroeg vind je het erg? Nee zij ik hij voelde zacht aan mijn tepel. Remco likte mij heerlijk door, ik keek weer naar Renzo die had zijn broek al losgemaakt en trok aan zijn lul die al erg stijf was en erg groot zo te zien. Ik werd van dit alles erg geil en voelde dat ik klaar kwam met een gil kwam ik dan ook heftig klaar. Remco stond op en keek naar mij en zij lekker schat? Ja zij ik erg lekker, hij maakte zijn broek los en drukte zijn lul tegen mijn kut aan en zij zou ik je lekker neuken nu? Ja zij ik neuk je geile teef maar en meteen drukte hij zijn lul in mijn natte kut en neukte mij. Jan likte nu aan mijn tepels en Renzo drukte zijn lul tegen mijn hand aan. ik keek er naar en Remco voel er maar eens lekker aan schat. Ik pakte toen zijn lul in mijn hand en voelde hoe dik en groot hij was Remco neukte mij nu erg hard en snel. Hij hijgde en ik kwam weer klaar terwijl jan met mij aan het vrijen was. Remco haalde zijn lul uit mij en voelde hoe nat mijn kut nu was, ik trok aan Renzo zijn lul en tongde met jan was dan ook erg geil nu. Ik voelde Remco zijn lul weer tegen mijn kut aan drukken(dat dacht ik toen) hij gleed er zo in ik was ook erg nat van dit alles, ik werd hard en snel geneukt en dan weer langzaam het was heerlijk en ik werd steeds geiler mijn kut natter ik maakte geile geluiden en hijgde stopte met tongen met jan. keek naar Renzo zijn grote lul en hoorde Remco zeggen lik er maar lekker aan schat. Tot mijn verbazing zag ik toen dat Remco naast Renzo stond naar mij te kijken en ik keek wie mij neukte nu ik zag dat er een jonge man mij stond te neuken en zag dat er nog anderen bij stonden te kijken en kwam toen erg heftig klaar de man die mijn neukte kwam toen ook klaar en ik voelde een geile straal geil over en tegen mijn kut aan spuiten. Toe maar teefje hoorde ik Remco zeggen geniet er maar lekker van. Ik trok Renzo zijn lul naar mijn mond en hapte erop met mijn andere hand pakte ik de lul die over mij spoot en drukte die weer in mijn natte kut, hij begon mij weer te neuken terwijl ik die grote lul pijpte de jonge gromde weer en spoot nu zijn laatste geil in mijn kut heerlijk voelde dat. De anderen kwamen nu ook dichter bij staan met hun lullen bloot ik voelde overal handen en lullen tegen mij aan. de jonge haalde zijn lul uit mij natte kut. En jan draaide mijn gezicht om en drukte zijn lul in mijn mond ik begon er meteen op te zuigen. Hij kreunde van genot heerlijk zij hij . ik hoorde Remco wat tegen Renzo zeggen en voelde dat hij even later tussen mijn benen kwam staan. Ik voelde hoe hij zijn dikke lul tegen mijn natte kut aandrukte en langzaam voelde ik zijn lul mijn kut inglijden. Jan neukte mijn mond en Renzo nu diep mijn kut in mijn hand voelde ik een andere lul nu en Remco riep toe maar schat geniet er maar heerlijk van. En dat deed ik dan ook. Ik werd heerlijk geneukt door Renzo hij neukte hard en snel, jan kreunde en gromde en zij dat ik geil pijpte en even later trok hij zijn lul uit mijn mond en spoot over mijn borsten heen. Renzo riep ook wat en Remco zij wat tegen hem, Renzo neukte nu nog harde mijn natte kut en ik pakte jan zijn lul en likte er weer aan ik proefde zijn geil en Remco zij zuig zijn zak leeg schatje. Ik begon hem weer te pijpen en Renzo spoot zijn zak leeg in mijn natte kut, ik voelde zijn geile straal diep in mijn kut, en jan spoot nog een straaltje geil in mijn mond. Erg geil was dit alles ik slikte jan zijn geil door en likte zijn lul schoon. Renzo neukte nog even heerlijk mijn volgespoten kut trok zijn lul eruit. Ik voelde een straaltje geil uit mijn kut lopen heerlijk voelde dat, laat eens voelen zij Remco en drukte zijn hand tussen mijn benen en voelde aan mijn kut. Geil zij hij het geil van Renzo loopt er nog uit en hij drukte een vinger in mijn kut. De anderen kwamen er ook bij staan en 1 stond tussen mijn benen zich te trekken terwijl Remco zijn vingers in mijn kut stopte het sopte erover, hij stopte nog een paar vingers in mijn kut en de man die tussen mijn benen stond te trekken riep wat. Iets wat ik niet verstond Remco zij wat tegen hem en trok zijn vingers uit mijn kut en meteen stopte de man zijn lul erin en spoot meteen mijn kut vol met zijn geil. Hij neukte hard en snel door en even later spoot hij de rest in mij. Toen hij zijn lul uit mij trok voelde ik het geil uit mijn kut stromen Remco zij wat tegen de andere man en die drukte nu zijn lul tegen mijn kut aan hij schoof er zo in en begon mij meteen hard te neuken het geil liep er nog uit en hij neukte hard en snel ik genoot en even later kwam ik nog eens heerlijk klaar, de lul in mij ramde hard en spoot mijn kut ook weer vol heerlijk vond ik het al die handen en lullen.
Nu jij zij ik tegen Remco kom schat neuk jij mij nu heerlijk in mijn geile kont wil daar nu je lul in voelen oké zij hij en liep naar mij toe. In je kont hoorde ik jan zeggen, dat lijkt mij ook erg geil heb ik nog nooit gedaan. Nou zij Remco dan neuk jij die geile kont toch even jan of niet schatje zij Remco tegen mij. Toe maar zij ik maar wel meteen dan. Dat liet jan zich geen tweede keer zeggen en kwam er meteen aan voelde meteen aan mijn kont ik trok mijn benen omhoog en zij toe maar jan steek hem erin. Jan drukte zijn lul tegen mijn natte kond aan, stop hem even in mijn kut zij ik tegen hem word hij nat en dan meteen en in mijn kont. Jan deed het en even later drukte hij zijn lul in mijn kont. Ja zij ik heerlijk druk hem er helemaal in schatje ja neuk nu maar. Jan neukte nu mijn kont hij kreunde en zij dat voelt heerlijk. Ja zij ik ram maar lekker hard jan neukte nu harder ik vond het geweldig kom zij Remco pijp mij nu en meteen voelde ik zijn lul tegen mijn lippen aan en ik pijpte hem terwijl jan mijn kont heerlijk neukte. Ik voelde handen over mij heen mijn tepels werden beknepen en mijn kut gevingerd ik spuit zo riep jan, ja doe maar zij ik diep in mij, en pijpte Remco verder die gromde nu ook en kwam klaar en spoot alles in mijn mond jan spoot bijna tegelijk in mijn kont geil voelde dat en even later kwam ik nog eens klaar. Ik voelde nog een straaltje geil over mijn buik komen. Jan trok zijn lul uit mijn kont en zij wat neukt dat heerlijk schat. Ja zij ik was echt heerlijk om te voelen. De mannen stonden naar mij te kijken en ik naar hun ik heb heerlijk genoten zij ik en kwam overeind ik voelde het geil uit mijn kut lopen en van mijn tieten naar beneden ik smeerde het uit over mijn lijf en genoot ervan, genoten schat zij Remco tegen mij? Ja echt wel zij ik tegen hem was geweldig geil een heerlijke ervaring was het voor mij. Een aantal mannen bedankten mij en liepen weg.
Ik wilde nu eerst even wat drinken zij ik en daarna mij lekker opfrissen zij, ik ja zij Remco kan ik mij voorstellen ik haal wel een bak met water en zeep voor je zij jan wand het café is dicht dus je kunt niet meer douchen helaas. Oké zij ik tegen hem is lief van je. Remo zij dat hij naar bed gin en groette ons. Jan kwam terug met een bakje water en de twee mannen fristen mij op toen ze daar mee bezig waren kwam er een busje aanrijden stopte naast onze auto en er kwam iemand uit stappen die liep naar de bosjes toe om te plassen het was een man. Toen hij klaar was zag hij ons staan en liep naar ons toe wij waren nog naakt en hij keek naar ons, de mannen hadden mij net gewassen ik gin zitten. Hij groette ons in het Duits ik groette terug ook in het Duits en we begonnen te praten even later kwamen er nog twee jonge jongens aan lopen dat waren zijn vrienden ze waren rond de twintig denk ik. Jan en Remco trokken hum broek weer aan en zat heerlijk bij te komen nog steeds naakt wand mijn badjas was erg nat van al het geil. De jongens keken naar mij en de ene zij ik geloof dat wij net te laat zijn zij hij wand de mannen hebben de broeken al weer aan, en hij keek naar mij. Ja lachte ik dat is ook zo jongens en ik ben net weer schoon en gewassen helaas voor jullie lachte ik. Ja zijden ze maar we willen je wel verwinnen hoor zij hij brutaal. Ja zij ik dat geloof ik ook wel maar nu eerst even wat drinken en daar komt bij ik denk dat jullie liever een jonge meid neukt dan zoon oud wijf ik kon jullie moeder zijn zij ik lachend ik ben 55 en jullie? Oké zij hij ik ben Wolfgang 22 hij Carl 20 en hij Arno 19 jaar maar wij willen je best lekker verwennen hoor. Ja zij ik zou wel. Jan lachte wat en zij dat hij wilde gaan slapen, ja zij Remco ik ook wel. Hij keek mij aan en zij ga je mee of blijf je nog even zitten? Ik keek hem aan en zij ik ga met je mee lieverd. In de auto praten we nog over het gebeuren na, nou zij Remco wat vond je er van? Eerst wel eng zij ik maar ik wou mij niet laten kennen was ook niet mijn bedoeling geweest dit alles maar heb er echt wel van genoten en geen spijt van en jij? Ik ook niet zij Remco was eigenlijk ook niet mijn bedoeling dat het zo veer zou gaan maar zou het zo weer overdoen schatje erg geil om te zien hoe jij geniet en geneukt word. Dus wat mij betreft doen we het zo weer, en hij keek mij vragend aan of niet. Ja zij ik zou het ook wel eens weer willen doen met jou schatje. En zonder mij dan vroeg hij. Hoe bedoel je zij ik. Nou zij hij je had toch nog even kunnen blijven zitten buiten bij de Duitse jongens wie weet wat er was gebeurt dan. Zou je dat niet erg gevonden hebben dan? Nee zij hij waarom lijkt het je niet spannend met die jonge jongens? Weet niet zij ik misschien wel ja. Nou zij Remco wat houd je tegen als ik niet in slaap val kijk ik van af hier hoe jij geniet. Ik keek hem aan en zij ik denk er even over na oké? Dat was mij eerste buiten seks ervaring was geweldig. Lange tongzoen Monica.


Nokta sex shop olarak biz; ürün satmıyoruz, “sağlık ve mutluluk satıyoruz.


nokta sex shop

istanbul sex shop istanbulda cinsel sağlık iç giyim vibratör şişme bebek seks ürünleri fetiş ve fantezi ürünlerine gizli güvenli ve hızlı sahip olun. sex shop istanbul, seks shop istanbul vibratör



Nokta Shop



seks shop olarak kuruluş amacımız; cinselliğin utanılacak bir ayıp olmadığını, birçoğumuzun yaşadığı sorunların konuşuldukça, paylaşıldıkça aşılabileceğini, herkesin bizlere hediye edilen bu ayrıcalığı, diğerlerini rahatsız etmeden yaşama hakkı bulunduğunu ve bunu yaşamamızı kolaylaştırırken aynı zamanda eğlendiren seks shop “oyuncakların” utanmadan, sıkılmadan, zevk ve neşe içinde kullanılmasının son derece doğal ve aynı zamanda faydalı olduğunu göstermek ve bilgilendirmektir.


istanbul sex shop

Nokta sex shop olarak biz; ürün satmıyoruz, “sağlık ve mutluluk satıyoruz”. Hepimizin hakkı olan mutluluğa ve hazza ulaşmasını kolaylaştıracak, dünyanın en kaliteli, sağlıklı, estetik ve tasarım ödüllü ürünlerini Billi Boy, Ruf-Esterel, Toy Joy, Tenga, Spider-KOREA, Sevencreations, Scala, Ruf- Esterel-FRANSA, Odeco, Nexus, Nastoys Novalies, Multi-Gyn, Love Honey, Lelo,Hot Products, Fleshlight-USA, Dream Toys, California Exotic-USA, Playboy, Censan, Eros, Fetish Fantasy, Fleshlight, Pipedream-USA, Spider, Stag Geciktirici, Viaxi, Doc Johnson-USA, V Pills Gold, Andro Extender, Nmc Nanma gibi markalar, dünyanın bu alandaki en üstün sex shop ürünlerini sizler için geliştiriyor ve üretiyorlar.



İç giyim kategorilerine göre; iç çamaşırı, seksi lingerie fantazi iç giyim, kadın giyim, gecelik, büyük beden, sütyen, külot, eldiven, babydoll, sabahlık, sütyen külot takım, büstiyer, jartiyer, vücut çorabı, fantazi külot, fantazi aksesuarlar, erkek fantazi iç giyim, jartiyer takımlar, jartiyer çorabı, deri iç giyim, erkek deri, lingerie bikini olarak www.noktashop.org web sayfamız da kategorilenmektedir. Fantazi İç Giyim Fantazi iç giyim ürünleri çoğunlukla saten, dantel, ipek, sentetik yada likralı kumaşlardan imal edilmektedir. Az da olsa fantazi iç giyim ürünlerinde deri ve vinyl gibi kumaşlar da kullanılmaktadır.



sex shop ve seks ürünleri kategorilerine göre; iç çamaşırı, seksi iç giyim, fantazi iç giyim, kadın giyim, gecelik, büyük beden, sütyen, külot, eldiven, babydoll, sabahlık, sütyen külot takım, büstiyer, jartiyer, vücut çorabı, fantazi külot, fantazi aksesuarlar, erkek fantazi iç giyim, jartiyer takımlar, jartiyer çorabı, deri iç giyim, erkek deri iç giyim, bikini olarak www.noktashop.org web sayfamız da kategorilenmektedir.



Fantazi İç Giyim Fantazi iç giyim ürünleri çoğunlukla saten, dantel, ipek, sentetik yada likralı kumaşlardan imal edilmektedir. Az da olsa fantazi iç giyim ürünlerinde deri ve vinyl gibi kumaşlar da kullanılmaktadır. Günlük kullanılan iç çamaşırları ise konfor ve sağlık ön planda olduğu için pamuklu yada polyester kumaştan imal edilmektedir. Fantazi iç giyim ürünlerinde ilgi uyandırmak, dikkat çekmek ve seksapaliteyi vurgulamak için kumaşın bazı bölümlerinde boşluklar ve kesikler bulunmaktadır. Bu şekilde tasarlanan kıyafetler amacına daha iyi hizmet etmektedir. İnsanların özgür ve sınır tanımayan hayallerini gerçekleştirmesinde fantazi iç çamaşırları önemli yer tutmaktadır.



İlişkilerde yaşanan sorunlar ve çözümleri cinsel hayatla paralel seyretmektedir.



Çiftlerin mutlu bir cinsel yaşam sürmesi; iş ve sosyal çevrede daha başarılı bir birey olabilmelerini sağlamaktadır. Bu bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçektir. Güzel geçirilen bir gecenin sabahı güne mutlu başlamak için kafi gelecektir. Maalesef toplum her şeyden çok çabuk bıkan ve sıkılan bireyler haline gelmiş durumda. Bu tespite insan ilişkileri ve evlilikler de dahil edilebilir. Birbirini görmeye alışmış ve artık birbirinden sıkılan çiftlerin renkli ve heyecanlı bir cinsel deneyim yaşamaları için fantazi iç giyim ürünlerini tercih etmeleri gerekmektedir. Böylelikle eşler arasında gevşeyen bağlar eskisinden daha sıkı hale gelecek ve topluma daha mutlu insanlar olarak katkıda bulunacaklardır. Bizler de ilgili kategorimizde, gecelerinizi renklendirecek seksi iç giyim ve erotik iç giyim ürünlerini sizler için seçtik.

Bayan İç Giyim : Kaliteli ve çok sayıda seçenekli bayan iç çamaşırı ve fantazi iç çamaşırı kapsamına giren iç giyim ürünlerini sitemizde bulabilirsiniz.



sex shop istanbul



İç Giyimde Güvenli Alışveriş : Sitemiz kapıda ödeme, banka havalesi gib farklı ödeme şekillerinin yanısıra kredi kartı kullanımı için güvenli alışveriş sistemi Payu ile çalışmakta olup ayrıca 256 bitlik en gelişmiş güvenlik sertifikası ile güvenliği sağlanmaktadır. İç giyim, esnek kumaşlar kullanılarak üretilen ve dış kıyafetlerin altına giyilen iç çamaşırlarının genel adıdır. Likra, naylon, saten, ipek, polyester, dantel ve saf kumaş iç çamaşırı üretiminde kullanılan materyallerden ilk akla gelenleridir. Bazen pamuk ve sentetik kumaşlar da kullanılır. 2008 yılında Avusturya’da yapılan antik kazı çalışmalarında altı yüz sene öncesine ait iç çamaşırı kalıntıları bulundu. Buluntular arasında modern sütyene çok benzeyen dört adet ketenden yapılma paçavraya rastlandı. Antik sütyenlerin üzerinde dantel işlemeleri dahi mevcuttu. Kazı çalışmaları sırasında mayo ve bikini benzeri kalıntılara da rastlandı.



Vibratör Ve Dildo Nereden Alınır ?



Vibratör ya da dildo belirli kişi ya da kişilerin kullanımına özel olarak üretilmezler. Dileyen ve uygun gören herkes bu ürünleri satın alarak kullanabilir fakat bazı hassas noktaları kişilerin bilmesi ve buna göre davranması gerekir. Tüm sex shop oyuncaklarının bir kullanım biçimi vardır. Kullanım kurallarına uymadığınız takdirde de sorumluluk tamamı ile size ait olacaktır. Dildo ve vibratörlerin daha önce ilişki yaşamamış kadınlar tarafından kullanımı uygun değildir.

Bunun sebebi hem kızlık zarı denen klitorisin zarar görmesi hem de daha önce yaşamadığınız bu deneyimin kişiye acı vermesidir. Bunun haricinde tüm kadınların ve eşlerin birlikte kullanabileceği bu oyuncaklar web sitemizde satılmaktadır.



Arkeologlar bu iç çamaşırlarının o dönemde erkekler tarafından egemenlik ve güç sembolü olarak da giyilme ihtimali olduğunu bildirdiler. Bu da gösteriyor ki erkek yada kadın tarafından Ortaçağdan daha önce de iç giyim ürünleri kullanılıyordu. Göz zevkine hitap eden ilk iç çamaşırı on dokuzuncu yüzyılda üretilmiştir. Bundan önceki tarihlerde iç giyim ürünü olarak sadece korse kullanılırdı. Korse kullanımı sadece Avrupalı aristokrat kesimin himayesinde idi. Ve o dönemde giyilen korseler şimdikilerle kıyaslandığında son derece kaba ve kullanışsızdı.

Korse üretiminde balina kemiği ve bir takım metal aksamlar kullanılırdı. Korse giymek isteyen bir kadın mutlaka bir veya iki kişiden destek almak zorundaydı. Yoksa tek başına giymesi ve çıkarması imkânsızdı. Avrupa’da ilk modern bayan giyimin öncülüğünü İngiliz Lady Duff Gordon (Lucy Christiana) isimli modacı bir kadın yapmıştır.

O’nun yenilikçi stilleri günümüzde de geçerliliğini sürdürmektedir.



sex ürünleri



Lucy Christiana; etek boylarında kısaltmalara ve yırtmaçlara yer vererek, bluz yakalarını daha az kısıtlayıcı hale getirerek ve korse kullanımını asgariye indirerek kıyafetlerin, bir yandan daha fonksiyonel ve kullanışlı olmasını amaçlarken diğer taraftan kadınların kendisini daha iyi hissetmelerini sağlamıştır. Kadının toplumda kendisini daha geniş kitlelere kabul ettirmesinde Lucy’nin büyük payı vardır. Londra’daki evinde dönemin kalbur üstü bayanlarını giydirirken film sektöründen de birçok ünlüye hizmet ederek zamanın trend kıyafetlerini tasarlamıştır.

Lady Duff Gordon yaşadığı çağda yetiştirdiği birçok öğrenci ile iç giyim modasının gelişmesine büyük katkıda bulunmuştur. Lucy, 1912 yılında buzullara çarparak binlerce kişinin ölümüyle sonuçlanan Titanik gemi kazasından eşinin filika erine rüşvet vermesi sayesinde son anda kurtulmuştur. Birinci Dünya Savaşının patlak vermesi ile kadınlar daha çok erkek işlerinde çalışmaya başladılar. Bu durum onların ekonomik açıdan daha iyi seviyelere gelmelerini sağladı. Kadının alım gücündeki artış tekstil üreticilerini daha pratik, hafif ve kullanışlı ürünler piyasaya sürmeye teşvik etti. Öyle ki, ilk sütyen patentinin alınması da bu döneme rastlar. İç giyim sektöründeki canlanma, daha o yılardan dış giyim ile rekabet edeceğinin sinyallerini vermekteydi.



21.yüzyıla gelindiğinde teknoloji akıl almaz bir hızla ilerledi. Bu hızlı gidişattan iç giyim piyasası da nasibini aldı. Modern teknoloji iç çamaşırı üretiminde lazer kesimlerin, dikişsiz sütyen külotların ve daha kışkırtıcı ürünlerin tüketiciye ulaşmasını sağladı. Gelişmeler ışığında kumaş tercihlerinde de çok farklı seçenekler ortaya çıktı. Eskiden sadece pamuklu kumaş kullanılırken, bugün birçok kumaş türü ile üretim yapılmaktadır.

Tasarımcılar teknolojinin nimetlerinden faydalanarak daha parlak, daha cesur, daha seksi ve daha zengin görünümlü kumaşları son kullanıcıya ulaştırmaktadırlar. 2010 yılı verilerine göre, küresel iç çamaşırı pazarında dönen para miktarı 50 milyar dolar civarındadır. Bu rakamın yüzde 55’i sütyen, yüzde 30’u ise külot satışlarından elde edilmektedir. Geri kalan kısmı da, gecelik, atlet, tayt, bustiyer, jartiyer, vücut çorabı, pijama, sabahlık, mayokini vs. gibi iç giyim ürünlerine ayrılmaktadır.



Dünya iç giyim modasına Avrupalı dünya devi şirketler yön vermektedir.



Bu şirketlerin dünyanın birçok ülkesinde ve birçok şehrinde binlerce mağazası bulunmaktadır. Yılın belli dönemlerinde düzenledikleri iç giyim defileleri ile magazin basınında yer alarak ürünlerinin tanıtımlarını bütün dünya kadınlarına ulaştırmaktadırlar. Bu defileler büyük bütçeler ayrılarak, dünyanın en iyi mankenleri kullanılarak ve en iyi görsel şovlarla desteklenerek duyurulmaktadır. Önde gelen iç giyim firmalarından bazıları; Victoria’s Secret, Chantelle, Agent Provocateur, I.D Sarrieri sayılabilir. Bazı iç giyim firmaları sadece el işçiliği ile ürettiği ürünleri yüksek fiyatlarla satarak piyasada yer almaktadır. Fantazi İç Giyim Cinsel yaşamı renklendirmek için üretilen iç giyim ürünlerinin genel adıdır. Çoğunluğu kadınlar için üretilen fantazi iç giyim kıyafetlerinde erkek modelleri de mevcuttur. Sınırsız renk, kumaş, desen ve model çeşitliliği bulunmaktadır. İnsanların hayal gücünü zorlayan nitelikteki bu kıyafetler şov amaçlı gösterilerde de giyilmektedir.

Bu tür kıyafetlerde; saten, tül, dantel, deri, likra, polyester ve vinil gibi çok değişik kumaş çeşitleri kullanılabilmektedir. Cinsel cazibeyi arttırmak için kıyafet üzerinde bir takım aksesuar ve aparatlar da kullanılır. Fantazi iç giyim üreticileri seksi kostümlerle cinsel heyecanın tavan yapmasını hedeflemektedirler. Ve bunda da başarılı olurlar. Bir takım film kahramanlarının kıyafetleri (Batman, Süpermen gibi), sevimli hayvan karakterleri (tavşan, arı gibi), bazı meslek gruplarının üniformaları (hemşire, polis, hizmetçi gibi), melek, şeytan ve Noel Anne gibi hayal ürünü kişiliklerin seksi kostümleri fantazi sever insanlara mutluluk dağıtmaktadır. Bu kostümler çoğunlukla bayanlar için tasarlansa da erkeler için olanı da mevcuttur. Kostümler genellikle jartiyer, tanga, file çorap, mini etek ve başa takılan kep veya bandaj ile birlikte kullanılmaktadır. Bu kıyafetlerin bazı modellerinde seksiliği vurgulamak ve görsel şovu arttırmak için açık alanlar ve kesik bölgeler bulunabilmektedir. Fantazi iç giyim kıyafetleri insanların mutluluğuna da katkıda bulunmaktadır.



vibratör



Cinselliği tam manasıyla yaşayamayan insanlar, bu mutsuzluklarını gün içinde de devam ettirmektedirler.



Eşlerin beraber geçirecekleri mutlu ve heyecanlı bir gece, rahatlamalarına ve günün stresinden uzaklaşmalarına sebep olacaktır. Tek düze giden cinsel hayat, monotonluk ve geride kalan yılların miras bıraktığı alışkanlıklar, çiftler arasında bir takım anlaşmazlık ve huzursuzluklara sebebiyet vermektedir. Böyle durumlarda ortaya çıkan sürpriz bir babydoll yada seksi bir vücut çorabı her iki tarafında mazide kalan heyecanları hatırlamasına sebep olabilir. Bir kadını seksi ve iyi tasarlanmış bir fantazi iç çamaşırından daha güzel ne gösterebilir? Bir kadın; severek giydiği bir iç çamaşırı ile kendine olan güveni artar ve cinsellikte kendini daha yeterli hisseder.

Her kadının vücudu ekranlarda gördüğü mankenler kadar kusursuz olmayabilir. Bu yüzden eşinin yada sevgilisinin kendisini eskisi kadar arzulamadığını hissedebilir. Ama partnerinin karşısına; giydiği seksi bir kostüm ile çıktığında, onun gözlerinin nasıl parladığını fark edecektir. İlişkilerdeki mutsuzlukların en belirgin ama en saklanan sebeplerinden biri cinselliğin eksik yaşanmasıdır. Fantazi iç giyim ürünleri böyle durumlarda çiftlerin imdadına yetişir ve eski heyecanın yeniden alevlenmesini sağlar.



Seksi İç Giyim İnsanların yemek, içmek gibi en temel ihtiyaçlarından birisi de seks yapmaktır.



Seks hayatı yolunda giden birçok insanın psikolojisi de sağlam oluyor. Bu; bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçektir. Uzmanlar; bedenin cinsellik ile elde ettiklerinin hiç birinin başka yollarla kazanılamayacağını bildirmektedir. Cinsellikte en önemli organın beyin olduğu pek az kimse tarafından bilinmektedir. Beyin istediğini tam olarak elde ettiğinde, vücut hemen olumlu etkilerini hissediyor. Bu da kişiye öncelikle özgüven aşılanmasını sağlıyor. Cinsellik ile vücutta; saç dökülmesinden kan dolaşımının düzenlenmesine, cildin yenilenmesinden kalori harcanmasına ve stresten kurtulmaya kadar birçok kazanım elde edilmektedir. Mutlu bir cinsel birliktelik için bazı önemli detaylar vardır.



Öncelikle çiftlerin birbirlerini istemesi ve arzulaması gerekmektedir. Özellikle büyük şehirlerde yaşayan, günün büyük bir kısmını işyerlerinde ve trafikte geçiren insanlar; yatak odalarına girdiklerinde cinsellik yaşayacak enerjiyi kendilerinde bulamıyorlar. Çiftlerden birinin libidosu alarm çanları çalmaya başladığında ise karşı tarafta sorun çıkabiliyor. Her iki tarafında cinselliği istemesi için öncelikle beynin uyarılması gerekir.



Beyin böyle durumlarda en iyi uyarılmayı gözler ile sağlamaktadır. Görsel anlamda her şeyin kusursuz olduğu bir gecenin mutlu sonla bitmemesi mümkün değildir. Birçok kadının iç çamaşırı çekmecesinde çeşit çeşit sütyenler ve külotlar bulunabilir. Ama bunlar bir erkeği mutlu etmek ve onu cinsel ilişkiye yönlendirmek için yeterli olmayabilir. Erkeğin etkilenmesi için bundan daha fazlasına ihtiyaç vardır. Her kadının vücudu ideal ölçülerde olmayabilir. Ama erkek bunu her zaman dert etmez. Yatak odasında yanan bir mum, hoş kokulu bir tütsü, arka fonda çalan güzel bir müzik ve odayı dolduran parfüm kokusu… Yine de bir şeyler eksik kalır.



seks ürünleri



Seks hayatınıza renk katmak istiyorsanız, seks oyuncaklarının gücünü yadsımayın.



En masumundan en yaramazına seks oyuncakları; sizi belki bilmediğiniz zevklerle tanıştıracak, belki heyecanınıza heyecan katacak, belki de seks hayatınızın ihtiyaç duyduğu doping olacak.



Vantuzlu Penis Vibratör





titreşimli vibratör



Vantuzlu Penis Vibratör Essential Potential



Love Clone RX teknolojisi ile gerçek tenden ayırt edilemeyen, her türlü zemine yapışabilen yapay penis. Gerçek ten hassasiyetinde çok özel vantuzlu penis vibratör. Her zemine yapışabilen fantezilerinizi yaşamanıza yardımcı olacak vibratör.



Dildo ve vibratörü karıştıranlar için bir anektod; vibratör pille yada elektrikle çalışır ve titreşim özelliklidir. Dildo titreşim özelliği olmayan yapay penislerdir. Orgazmı yaşayamadıysanız dildoyla başarılı olmanız biraz zor olabilir. Çünkü orgazm yaklaşırken elleriniz ve ayaklarınız kasılmaya başlar ve dolayısıyla dildoya elinizle vermiş olduğunuz darbe ritmini verememeye başlarsınız, oysaki bu ritm ve tempo orgazm için uyarımın devam etmesi gerekir. Ya vajinanızı kasarak içeriden devam edeceksiniz yada bir adet vibratör edineceksiniz.



Orgazm probleminzi vibratörle aşabilirsiniz! Seks erkek için genelde mekanikleşebilen bir hadise ancak kadının bir erkekle beraberken orgazm olabilmesi için 3 faktöre ihtiyaç var. ikna olmuş bir zihin + ikna olmuş bir kalp + ikna olmuş bir beden = orgazm kalbi ikna etmek için flört dönemi vardır. erkek kadının kalbini ısıtır, aşk harlanır. bedeni ikna etmek için önsevişme vardır. erkek kadını dakikalarca, hatta bazen saatlerce uyarır ve sekse hazır hale getirir. ama çok önemli bir eksik kalır; zihin! bir kadının zihnini, bir erkeğin temizlemesi mümkün değildir. kadının zihinsel takıntıları varoldukça orgazm olamaması çok doğaldır. nedir o zihinsel takıntılar? çocukluğumuzdan beri bize “ört kızım”, “bacağını kapa kızım”, “elini tutturma kızım”, “aman kendini kullandırma kızım” diyen toplumdur, ailedir… bu ataerkil sistemdir. ne kadar “modern” bir ailede yetişmiş olursak olalım, bu toplum şartlandırmalarını atamayız zihnimizden. belki soyunur yatağa gireriz, bacaklarımızı açar ve seks yaparız. ama (çok derinden) bir erkeğe asla “teslim olmamak” belletilmiştir bize. belki seks yaparız, ama asla kendimizi gerçekten, bütünüyle “teslim” edemeyiz bir erkeğe.. ve teslimiyet yoksa, orgazm yoktur. kendinizi ve bedeninizi özgür bırakmadıkça, bedeninizi özgürce erkeğe sunmadıkça, onun size sunduğu bedenini büyük bir güven duygusuyla kucaklamadıkça orgazm yoktur. dediğim gibi, eğer önceki seks tecrubelerinizde orgazm olamadıysanız, zihninizde mevcut zincirleri kıramamışsınız demektir. bunu siz yapamadıysanız, bir erkek hiç yapamaz.



Vibratör neden etkilidir ?



Bi kere tabu olan bişeye el atmak bedeninize yapacağınız iyi bir şaşırtmacadır. zihniniz evvela bi karışır. vibratör çok büyük bir artısı da bu deneyim esnasında vibratör yalnız olmaktır. zihninin engel çıkaracağı, kendini “teslim etmeyeceği” bir faktör kalmamıştır etrafta. önce bir utanabilirsiniz… ne yapıyorum ben diyebilirsiniz, böyle olmamalı diyebilirsiniz. vibratör sonra etrafınıza bakar ve neyden utandığınızı düşünürsünüz… duvarlardan mı? yataktan mı? monitörden mi? yalnızsınızdır işte. kendinizi vibratör teslim etmemek için çaba sarfedeceğiniz hiçkimse yoktur etrafta. yukarıda saydıklarımı düşünün; yüzyıllardır bedeninizde taşımanıza rağmen size unutturulmuş o alanı, bilincinizde sadece bir “erkeğe sunma”ya indirgenmiş o alanı; vajinanızı düşünün. ve onu keşfedin!



Erotic shop lardan hayal gücünüzü zorlayacak, cinsel yaşamınızı kolaylaştıracak, cinsel yaşamanızı zevkli kılacak ve cinsel yaşamanızı renklendirecek bir çok ürün satın alabilirsiniz.



Bu ürünler iki ana kategoriye ayrılmaktadır; birincisi tüketilerek kullanılanlar diğeri de fiziki olarak kullanılanlar.

Tüketilerek kullanılan ürünler Erotik shop lardan tüketilerek kullanılan bir çok ürün satın alabilirsiniz.



Fiziki olarak kullanılan ürünler Fiziki olarak kullanılan ürünler erotic shop ların raflarında yerlerini almaktadır. Bu tür ürünler; prezervatifiç giyim, dildovibratör ve fantezi bir çok oyuncak ya da eşya olarak tanımlanabilir.



Bu tür ürünlerin kanserojen madde içermediğine dair TSE ve üretim belgelerini gösteren ürünler ve markalar kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Ayrıca bu tür ürünlerin işlevleri sırasında oluşabilecek sorunlar bulunmaktadır. Bu tür ürünlerin kullanımı sırasında sorun teşkil etmeyecek ürünler kullanmanızı şiddetle tavsiye ediyoruz.

Erotik shoplarda bulunan bütün ürünler cinsel içeriklidir. Bu ürünler genel olarak cinsel arzuları arttırıcı, cinsel hastalıklara özüm olacak, tedavisi olacak ürünler, cinsel hayatı düzenleyici, cinsel hayatı renklendirici ve cinsel hayatın farklılaşmasını sağlayan ürünlerden oluşmaktadır.



Bu ürünlerin bir arada bulunduğu herhangi başka bir yer yoktur ve satmaya da yetkisi bulunmamaktadır.

Seks shoplar günümüz de reel olarak binlerce bulunsa da gözümüze pek çarpmamaktadır.



Çünkü yoğun müşterisi olmayan bu yerlerin en önemli özellikleri genel olarak binaların en alt katında dükkan katında açılmayışlarıdır. Genelde büyük şehirlerde bulunan erotik shoplar şimdilerde internet sitelerinden hizmetlerini sürdürmektedir.



Sayısı binleri aşan erotic shoplara en hızlı şekilde internet sitelerinden güvenli bir şekilde ulaşabilir anında alış verişe başlayabilirsiniz. sex shop a girebilmek için 18 yaşından büyük olmanız gerekmektedir sex shopa girebilmek için 18 yaşından büyük olmak gerekmektedir.

Ancak internet sitesi olarak kurulan erotic shopları görebilen 18 yaşından küçükler için alış veriş yapma yaşı 18 yaşıdır. Biyolojik olarak kullanılmak üzere satılan erotik ürünlerin 18 yaşından küçüklerin kullanmaması gerektiğinin altını kalın çizgi ile çizmek gerekmektedir.



18 yaşından küçüklerin biyolojik olarak gelişimi durmadığı için bu tür ürünleri kullanması hem cinsel yaşamlarını riske atmaktadır hem de hayati riskleri de yanında getirmektedir. Bunlara örnek olarak kişisel gelişimini tamamlamamış bir erkek bireyin penis büyütücü kullanması, büyümekte ve gelişmekte olan penisi için ölümcül olabilir.



Bu yüzden erotik bir ürün kullanma ihtiyacı olduğunu düşünse bile kesinlikle öncesinde uzman doktorlardan onay almalıdır. Böyle durumlarda erotik ürünleri kullanmalarının yasal engeli kalkmış durumdadır. Ancak yine de sex shop lara giremez.



Sorunu tıbbi olarak varsa erotic shoplardan daha güvenli olan eczanelerde sağlık bakanlığının onayladığı ve tedavilerde kullanılan ürünlerini kullanabilir. Örneğin vajinismus hastalı olan 18 yaşından küçük bir bireyin dildo kullanması gerekebilir.



Vibratörler Yararlı mı? Zararlı Mı?



Genel olarak kadınların orgazm olmasını sağlayan vibratörler gelişen teknoloji ile beraber gün geçtikçe kadınların orgazmlarının daha iyi olmasını sağlıyor. Yeni çıkan genellikle U ya da C şeklinde olan we-vibe vibratörler kadının hem daha iyi orgazm olmasını sağlarken hem de erkeğin penisinin vajinaya girmesine yetecek boşluğu bırakıyor. Bu sayede çiftlere daha güzel orgazm yaşatıyor. Vibratör kullanmada amaç kadının partnerinin olmadığı zamanlarda ya da partneri ile beraberken cinsel anlamda fantezi yaşamak olmalıdır. Partneri tarafından tatmin edilemeyen kadının vibratör kullanması yerine gerekli yerlere başvurarak bu sıkıntıdan kurtulması gerekir.



İnternetten dildo siparişi vermek



Günümüz de artık alışveriş kültürümüz değişti. Artık mağazalara gidip ürünler almak yerine internetten alışveriş yapıyoruz. Bir çok ürünün ilk satış noktası artık internet oluyor. İnternetten alışveriş piyasası gitgide büyümekte. Bunu gören yatırımcılarda yatırımlarının büyük bir kısmını internetten alışveriş olayına döndürmüş durumdalar. Bu ürünler genellikle teknolojik ürünler olmakla beraber aynı zamanda cinsel sağlık ve cinsel yaşam ürünleri de ipi göğüslemekte. Bir çok kullanıcı artık alışverişini internetten yapmakta. İnternetten alışveriş Avrupa da son bir yılda % 65 artarken ülkemiz de de bu rakam % 40 lar seviyesindedir.



Cinsel yaşam ürünleri arasında ise birinci sırayı dildolar çekmektedir. Çeşitli tat koku renk ve boyutta satılan dildolar yüzlerce sitede alıcısını beklemektedir. Kısaca internetten dildo siparişini anlatacak olursak ; önce bir dildo satışı yapan site bulmak gerekiyor . İnternetle azıcık arası olan birisi bunu kolaylıkla yapabilmektedir. Daha sonrasında dildomuzu seçmeye geliyor. Mesela bazı bayanlar küçük penisli erkeklerden hoşlanır. İşte bu bayanlar küçük boyutlu tırtıksız olan modellerle ilgilenirler. Bazı bayanlar ise büyük penis severler. İşte bu bayanlar ise büyük ve tırtıklı modelleri tercih ederler.



Renk te bu konuda değişim gösteriyor. Bazı bayanlar siyan dildo ile daha keyif aldığını söylerken , bazıları için ten renginde olması daha keyif verici. İşte durumlar böyle iken bir seçim yapıyoruz. Bu seçim sonrası kredi kartı ile işleme geçiyoruz. Bu konuda endişelenmemize gerek yok. Siteler büyük güvenlik duvarları ile herhangi bir hırsızlık olayının rahatça önüne geçiyorlar.



Kesinlikle bilgi kopyalama durumu söz konusu bile olmamakta. İşte bu noktadan sonra evimiz de gizli kutumuzun gelmesini bekliyoruz. Evet kutumuz komple siyah veya komple beyaz olarak karşımıza geliyor. Herhangi bir reklam içermiyor. Daha sonra size dildonun zevkini yaşamak kalıyor.

 






Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop




Aantal keer bekeken: 76738
Waardering: 4.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online