puur gevoelens.
U leest om dit moment het verhaal puur gevoelens gepost door klein meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: klein meisje
Gepost op: 2007-4-16
Verhaal:
puur gevoelens
Ik kijk om me heen. Niks .. niemand , alleen ik en mijn gedachten die door zoeven zonder ooit op te houden. De wereld is wit, onbeschrijvelijk mooi. De klanken van de muziek racen door mijn hoofd. Ookal is er volledige stilte ik hoor en voel de rustige klazieke muziek door mijn aderen stromen. De passie van de vioolen raken mijn ziel. Gesloten ogen openen zich. En spontaan valt er een traan. Niet van verdriet, niet van geluk, niet van eenzaamheid.. een traan, meer dan een woord of een zin. een traan die mijn leven benadrukt. Ik sta hier, dit is werkelijkheid. maar het voelt alsof ik zweef. het voelt alsof ik droom maar toch niet helemaal. mijn gedachtes bereiken de buitenwereld en ik schreeuw, niet van pijn, niet van geluk en niet van angst.. een schreeuw die uit wat ik mijn hele leven al wil bereiken.
Nog nooit stond ik dichter bij mezelf dan dit moment, elke beweging heeft een betekenis, elke stap die ik zet. komt ik dichter bij mij. ik, mij mezelf.. het is moeilijk te bevatten wat dit met me doet. dit heeft geen naam. Als ik naar de lucht kijk voel ik de aanwezigheid van iemand anders, de beweging als ik me opricht voelt alsof ik een nieuwe wereld open. Iemand komt mijn parelwitte wereld in, ik ben niet langer alleen, ik word vergezeld. Het niet langer weten van mijn gevoelens word gestopt als ik in zijn ogen kijk en opeens weet ik dat dit gevoel een naam heeft; verliefd ...
Aantal keer bekeken: 3798
Waardering: 7.36 op 10
Geef een cijfer:
Totaal categorieën: 10
Totaal 177 bezoekers online
Verhalen
Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.- blunders
- dieren verhalen
- erotische verhalen
- griezel verhalen
- humor verhalen
- kinderverhalen
- liefdes verhalen
- sex verhalen
- spannende verhalen
- sprookjes
Verhalen posten
Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!Statistieken
Totaal verhalen: 5184Totaal categorieën: 10
Totaal 177 bezoekers online